![]() |
milieu-forum
Er bestaat nu een forum om over het klimaat te discussieren. Zou dat forum niet beter omgedoopt worden tot het bredere thema: milieu-forum. Klimaatsveranderingen lijken mij immers een onderdeel van milieuprobelemen in het algemeen...
|
Ik vind dat een goed idee. Zo zullen mensen die willen discussiëren over allerhande milieugerelateerde thema's er beter hun weg naartoe vinden, want eigenlijk behoren deze allemaal daar (omdat de meeste mensen die echt over het milieu willen discussieren en daar ook de nodige kennis over hebben daar voornamelijk vertoeven). Nu worden mensen die wilen discussiëren over bredere milieuthema's afgeschrikt door de naam 'klimaat'.
Is het misschien ook mogelijk om een aantal milieugerelateerde threads die verspreid staan over het forum naar daar te verplaatsen? Als jullie zo vriendelijk willen zijn, zal ik hier wel een linkje plaatsen naar threads die daar volgens mij voor in aanmerking komen (misschien kunnen anderen dat ook doen). Dat bespaart al tenminste gezoek. En als jullie een moderator nodig hebben voor dat subforum ... dan wil ik me wel kandidaat stellen hé. ;) |
Ik zou dat eigenlijk veel liever omgedoopt zien tot "wetenschap". Milieu is maar zulk een fractie..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor het forum om te dopen tot 'tektonische platen' Want het zijn de tectonische platen die aan de oorsprong liggen van milieu, klimaat, en leven. Niettemin is 'milieu' ook al uitstekend, als titel. |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard zou ik de organisatie ook begrijpen indien ze zou argumenteren dat dit in de eertse plaats een politiek forum is. Hoewel ik mij afvraag of je met puur politieke discussies alleen nog veel kan rekenen op belangstelling. Mij lijkt het in dat opzicht meer op kappen op of redetwisten over politieke figuren zonder ideologische standpunten in te nemen. |
Dat het forum zou worden omgedoopt tot wetenschap vind ik helemaal geen probleem.
Hopelijk is het dan duidelijk genoeg dat de NWO-aanhangers hun copy paste's en gedraal niet echt geapprecieerd worden. Jezus, ik word krankzinnig van die posts in het klimaatveranderingsforum. :? |
Economisch Subforum is aan't wachten voor u enzo. ;)
|
Citaat:
Ik pleit voor een rubriek "kernenergie" |
milieuforum is goed idee, economisch ook
|
Kan dit topic misschien "sticky" gemaakt worden in het klimaatveranderingsforum?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=89951 Bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vindt de moderatie van dit voorstel? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be