![]() |
Desmet en de notionele interesaftrek
Twee fouten in 1 editoriaal, daar moet je Yves Desmet voor heten.
Citaat:
|
Citaat:
leg eens uit ? |
Citaat:
Citaat:
En dat kapitaal hoeft helemaal niet geïnvesteerd te worden. Citaat:
Ik heb het nu niet over dubieuze constructies, voor alle duidelijkheid. Ik moet mijzelf wel corrigeren: deze tekst kon behalve van Desmet ook nog van die andere potdichte geest van De Morgen, Walter Pauli, geweest zijn. |
Citaat:
|
Als ik in mijn eigen gespesialiseerd vakgebied uitspraken zie van joernalisten, dan trek ik ook wel de haren uit mijn kop, en vind ik dat hele zootje toch maar grote kiekens.
Maar aan de andere kant: of diene domme uil van een Desmet, die eigenlijk alleen maar gespesialiseerd is in het nastreven van zijn eigen agenda uit het midden van de vorige eeuw, zich deerlijk vergist in een paar details, dat is het ergste niet. In verband met de notionele intrestaftrek (niet mijn vakgebied), is er maar één ding voor de belastingbetaler dat van belang is: komen er in de plaats van de gederfde inkomsten van de staat, meer jobs bij tegen een aanvaardbare prijs? Meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor deze belastingbetaler is enkel van belang hoeveel belasting hij moet betalen, en geen is zijn ideaal. |
Citaat:
|
Mochten jullie nog maar de helft van het verstand hebben van Yves Desmet of Walter Pauli, dan zou in deze thread waarschijnlijk geen enkele post gestaan hebben. Opiniemakers moeten af en toe hun nek uitsteken en daarmee ook op andere mensen hun tenen trappen. Je kan het met hem eens zijn of oneens, maar dhr. Desmet wordt wel algemeen aanvaard (ook door mensen ter rechterzijde) als een, op zen minst, interessante opiniemaker, wat van jullie niet gezegd kan worden.
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest vind ik jouw redenering maar heel slappe koffie. Ik zou best wel in de mogelijkheid willen zijn om heel veel belastingen te moeten betalen ieder aanslagjaar. En dan zou ik die nog graag betalen ook, uit solidariteit met anderen. Op dit eigenste ogenblik, verdien ik natuurlijk veel te weinig, zodat er wel degelijk dringend een belastingsvermindering zou moeten komen voor inkomens zoals het mijne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat niet wat je bedoelde? :twisted: |
gewoon zorgen dat ge niet teveel verdient. moet ge ook niet teveel belastingen betalen. :-P
|
Citaat:
|
btw, toffe krant de morgen.
lekker links. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een ondraaglijk licht petit bourgeois vraagje. ik had niks beters kunnen bedenken indien ik een karikatuur van jullie had willen maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be