![]() |
Als je mobieltje uitstaat kunnen ze je ermee volgen !
Uit een oceaan van zever pik ik deze bewering uit:
Citaat:
|
Citaat:
Hier is de post in kwestie : http://lvb.net/item/4594 Hieronder ook direct de meest nuttige bijdrage : Citaat:
|
Bedankt.
In het artikel van DS waarnaar verwezen wordt op die blog staat inderdaad: Citaat:
|
Ik zou het toch niet direct zever noemen. Van wikipedia:
Citaat:
Er wordt ook gelinkt naar deze bron: Citaat:
|
Zover dat ik weet kan men gsm's die afstaan volgen en zelfs afluisteren. Een GSM die afstaat is niet volledig af. Anders zou de tijdsaanduiding van je GSM constant verkeerd zijn.
|
Citaat:
Oceaan van zever = NWO draad of een brontosaurus draad? |
GSM's die afstaan kan je niet traceren, noch afluisteren. De tijdsaanduiding op je gsm zal hoogst waarschijnlijk gewoon een simpele interne klok zijn die aan de batterij gelinkt blijft.
Passieve systemen zoals radar retro reflectors zijn een andere zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verbruik daarvan is te verwaarlozen. Om verbinding te maken met een zendmast is een veelvoud van dat verbruik nodig. Een uitgeschakelde GSM zal echter na een jaar ongebruikt geweest te zijn, nog altijd geen lege batterij hebben. Hoe valt dat te rijmen? Erik Evrard had groot gelijk toen hij schreef : Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens deze rechter kan het echter wel, ternminste op bepaalde types. Ik zou dus zeker niet te vroeg zeggen dat het niet kan.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier het correcte citaat: Citaat:
Citaat:
Er werd een apparaatje op de GSM gemonteerd (zie hierboven). |
Citaat:
Een soort spionage-techniek dus. Dat zou inderdaad mogelijk zijn als je een GSM speciaal aanpast, maar je hoeft 'm maar een tijdje naast een luidspreker te leggen om te horen of ie effectief zend of niet. De interferentie-geluiden zijn vrij duidelijk zolang je geen UMTS gebruikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be