![]() |
Lars Boom:
Gefeliciteerd!
![]() en Sven: sorry jongen.....8-) ![]() |
Niet om afbreuk te doen aan Lars zijn titel maar met dank aan Sven Nys, die niet eens probeerde te achtervolgen, zijn woorden nadien van ik kon niet beter zijn slechts een vat vol leugens voor me, wordt het niet eens tijd dat we die niet meer meenemen op een WK of dat we het landensysteem afschaffen en gewoon naar een WK gaan voor profteams?
|
Bravo Lars,moest dat nu nen Hollander zijn :evil:
|
EEN VERNEDERING VOOR BELGIE ! !
d�*t is het! ongelofelijk dat ze er met drie absolute toppers (Nys, Wellens, Vervecken) nog niet in slagen om er een gastje van 22 achter te houden! neem nu die laatste ronde, ze lieten hem gewoon wegrijden, Nys kon godbetert Stybar nog niet achter zich houden! :evil::evil: |
Citaat:
Nys zou gek zijn om met Vervecken en Stybar naar Boom te rijden, dan hangen ze ook alletwee en om ze naar huis te rijden was hij niet sterk genoeg blijkbaar... Anders had hij het wel gedaan. De Nys die Groenendaal de overwinning kado doet is al lang verdwenen (al mag je daar het geweldige theater van De Clercq ook niet onderschatten :roll:) Rabobank betaalt hem een heel jaar, dien enen dag gaat hij dan niet enen van Fidea aan de overwinning helpen... Bij Fidea hadden ze het ook zo gespeeld... Deal with it! Waar ik je wel bij volg is de onzin van een landenkampioenschap. Dat is zowel op de weg als in het veld een achterhaald gegeven. Maar het is een mooie wereldkampioen. Verdient na Nys zeker die trui op basis van zijn prestaties dit seizoen. |
Het is geen landencross, ardenees. Het is een ploegsport, dat WK.
Nys denkt : Kijk, ik ben niet sterk genoeg om Vervecken en Stybar los te rijden en naar Boom te rijden. Wat hij wel kon, is het gat dichten. Dan is hij zelf uitgeput en brengt hij Vervecken en Stybar terug naar Boom, een ploegmaat ! Wint Stybar dan (en dat doet hij, het is een sprinter) dan is Nys er schuldig aan dat de titel niet binnen het Rabobank-team blijft. En dan zit je met een groot probleem binnen Rabobank. |
Citaat:
Een beetje trotgevoel voor je land komt er wel bij kijken. Lijkt trouwens een sport die je niet lang kan beoefenen, het sloopt je. |
Citaat:
Ik zeg het: een VERNEDERING is het!:evil: |
Citaat:
En dat is best zeldzaam in de sportwereld. Ik ben nog steeds niet over 1974 heen! :twisted: http://www.youtube.com/watch?v=XM6fo...eature=related |
Oei oei hier worden zware woorden gebruikt.
Waarom zou dit WK een vernedering zijn voor de Belgen? Het gaat uiteindelijk over 1 cross. Als dit de uitslag zou zijn in - ikzegmaarwat - Diegem, zou niemand moord en brand schreeuwen. Schaf die WK cross af en vervang het door een kampioenschap �* la F1: op het einde van het seizoen worden de medailles uitgedeeld. Ra ra ra wie er dan met goud zou gaan lopen? De beste crosser van het seizoen. |
Citaat:
En hij komt uit het Brabantse Vlijmen is dus eigenlijk een reserve-Belg. :-D |
Citaat:
|
Boom was de gewoon de beste gisteren en de voorbije week trouwens, dus verdiend wereldkampioen. Nys is absoluut de beste van het seizoen en heeft het Belgische kampioenschap gewonnen, zijn seizoen is dus zeker geslaagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
makkelijk reclameren langs de zijkant e...:roll: Belgie heeft al 7 jaar achtereen gewonnen. Je kan niet altijd winnen. boom heeft goe gereden. proficiat voor hem |
Citaat:
je kan niet elke wedstrijd winnen. Nys moet veel meer modder hebben en meer afzien. Dees was begot meer een wegrit |
Ik zou zo'n rit niet eens op 250 cc crossmotor kunnen uitrijden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be