Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom wordt er geen gebruik gemaakt van de forumoptie 'nieuwe berichten' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101229)

Pluche 28 januari 2008 18:29

Waarom wordt er geen gebruik gemaakt van de forumoptie 'nieuwe berichten'

Hallo ik heb een vraagje

Toen ik daar juist alle profielen bekeek van de mensen die online waren viel het me op dat niemand als laatste actie, bekijkt nieuwe berichten heeft, iedereen heeft bv.bekijkt index forum links, Europa enzoverder. De optie nieuwe berichten is echt wel beter, zo zie je de laatse topics waarop gereageeerd is sinds je laatste bezoek.

berre 28 januari 2008 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3229773)
Hallo ik heb een vraagje

Toen ik daar juist alle profielen bekeek van de mensen die online waren viel het me op dat niemand als laatste actie, bekijkt nieuwe berichten heeft, iedereen heeft bv.bekijkt index forum links, Europa enzoverder. De optie nieuwe berichten is echt wel beter, zo zie je de laatse topics waarop gereageeerd is sinds je laatste bezoek.

hier is maar één smiley op zijn plaats: 8O

toccata 28 januari 2008 19:52

Neen, das een goe idee pluche
dankuwel

Bovenbuur 28 januari 2008 19:52

De linksen bespieden ons!

duveltje382 28 januari 2008 19:57

Citaat:

Hallo ik heb een vraagje

Ik gebruik die altijd,maar ik sta natuurlijk wel verdoken op het forum ;-)

Pluche 28 januari 2008 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3229910)
Ik gebruik die altijd,maar ik sta natuurlijk wel verdoken op het forum ;-)

Waarom gebruik jij de functie verdoken eigenlijk, is dat om minder pb's te krijgen .

Jantje 28 januari 2008 20:10

Citaat:

Hallo ik heb een vraagje

Gek want ik ga regelmatig naar nieuwe berichten.

StevenNr1 28 januari 2008 20:17

Ik gebruik dat ook geregeld, aanvullend op 'Nieuwe discussies met abonnement'. (Ge moet u af en toe op nieuwe interessante topics abonneren uiteraard daarmee.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be