![]() |
Men vroeg ons om een oproep te doen voor dit verkiezingsonderzoek. Bij deze ...
Gezocht: Medewerkers aan verkiezingsonderzoek (M/V) Wat: Wij zoeken mensen die willen meewerken aan ons nieuw onderzoek over de komende verkiezingen van 2004. Wij hopen op die manier wijzer te worden over waarom mensen voor bepaalde partijen en politici stemmen. Je moet niet veel weten over de politiek om mee te doen. Het gaat ons om je mening over politiek, niet om je kennis van politiek. Hoe: Surf naar volgende site: http://www.kpsoft.be/verkiezing en beantwoord enkele vragen over wat jij van politiek vindt en op wie je (misschien) zal stemmen. Tijdens de volgende maanden zullen we nog enkele malen je medewerking vragen om een gelijkaardige korte enquête in te vullen. De verwerking van de gegevens gebeurt volledig anoniem. Waarom meedoen: U helpt ons vooruit met ons onderzoek, de wetenschap zal u eeuwig dankbaar zijn. Bovendien verloten wij onder diegenen die vier keer hebben deelgenomen een digitaal fototoestel, drie maal een relaxdag in een Belgisch kuuroord voor twee personen en 10 duo-filmtickets. Achteraf krijgt u natuurlijk ook inzage in de resultaten. Alvast bedankt en vergeet deze mail niet door te sturen naar al uw vrienden, familie, kapper, buurvrouw… Peter Van Aelst en Prof. Stefaan Walgrave namens de onderzoeksgroep ‘Media, Middenveld en Politiek’ (M2P) Universiteit Antwerpen |
Maarten, daar heb ik al een week geleden aan meegedaan, krijg ik nu een relaxdag, kan dat gebruiken zelle :) :wink: .
|
Ik heb daarstraks die enquete ingevuld.
|
Ik heb ook even meegedaan..omdat het belangrijk is, dat we zoveel mogelijk onze stem laten horen..
|
Ik heb ook meegedaan uit intresse
|
Bij deze ook meegedaan :)
|
mijn mening weten ze nu ook :wink:
|
Voilla eerlijk geantwoord :)
|
Ik wil wel meedoen, maar vind nergens de invullijst. Of is het telaat ?
Fleuri |
Citaat:
Ik heb die enquete ook al ingevuld trouwens. |
Hehe, ook meegedaan, als is het maar om de eigen univ te steunen :D
|
Krijgen we daar ook het resultaat van te zien?
|
Goh, kom ik nog eens op het forum vind ik dan zo'n leuke enquête. Ik doe graag enquêtes... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Turkse vriend heeft FDW een evaluatie van 6 gegeven (omdat hij zo goed Arabisch spreekt, zei hij. :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke enquete, ik ben benieuwd naar de uitslagen.
|
:evil: :evil: :evil:
Waar blijft mijn digitaal fototoestel? |
Citaat:
doe ons da nie aan hé |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be