![]() |
Martine Tanghe (VRT) werd afgeranseld door een Vlaams Nationalist
Rooie Martine..zoals ook wel wordt genoemd werkt 30 jaar voor de VRT.
Dat ze het niet echt heeft op de rechtsen of het Vlaamse is zeker geweten. Maar waar ligt de oorzaak ...mss hier wel. Uit HLN: In 1984 moest ik naar een Vlaams nationalistische betoging en stond gewoon op de stoep, toen ineens een betoger naar mij kwam en me begon te schoppen en te slaan. Mijn bril kapot, en ik zat onder de blauwe plekken, maar was er vooral door geschokt. Ik vond het erg dat mensen mij zo haatten terwijl ik enkel mijn werk deed. De toenmalige BRT reageerde er niet op, wat het nog erger maakte. Ik denk dat een aantal bazen moet gedacht hebben...goed dat ze haar eens onder handen nemen. ... Het feit dat ze zelf de gedachte had...dat men haar eens bij de tijd moest zetten...zegt veel over haar 'objectiviteit' . Zeker in de omgang met Vlaams nationalisten. |
Citaat:
Pets pets pets ging het tegen haar lelijk zuur gezicht, zo krijsen als een varken dat ze deed. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zou ze een encountertje met "jongeren" veel verrijkender gevonden hebben. |
Citaat:
Citaat:
Als zelfs een journaliste zo laag zinkt dat ze moet beginnen met moddergooien in het wilde weg, is het wel echt triest geworden. Rechtse Tange wil gewoon het Vlaamse emancipatiestreven bekladden, en begint dus nu maar wat in het wilde weg te schoppen. Het voorval kan best realiteit zijn, maar het feit dat ze koeien uit de sloot haalt uit haar eigen geboortejaar, is wel wat doorzichtig. Ach, ja, riooljournalistiek is van alle jaren... |
het is toch bekend dat ze trotskiste was tijdens haar studententijd.
|
Citaat:
Doordat ze zelf de gedachte had dat sommige bazen haar niet zouden steunen, wist ze best dat ze niet aan objectieve verslaggeving doet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En trouwens, de titel is niet helemaal juist. Er zijn ook petsen uitgedeeld door de jongens van het NF, en dat waren verre van vlaams-nationalisten.
|
Citaat:
|
Die is als een Thange geboren :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand slaan voor een opinie: fraai! Ze hadden jullie moeten vervolgen. |
Citaat:
Dus is de klacht maar geseponeert. :) En trouwens, de meeste van ons hadden die morgen gedoucht, dus van vuile nazi's kon geen sprake zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Tsjonge, tsonge... Maar tegen 'nazi's' zo'n grote bek opentrekken... |
Citaat:
|
Citaat:
Op dat vlak verschilt ze dus geen haar van haar rode soortgenoten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be