![]() |
Den duisteren duikboot is de achtendertigste forummer van de week
Ik heb eindelijk een opvolger gevonden. Het is den duisteren duikboot, hij omschrijft zichzelf als volgt:
Den Duisteren Duikboot Kluizenaar uit de rand van Antwerpen. Karakter: mensenschuw, introvert, mutistisch; gelooft in niets, twijfelt aan alles. Interesses: - het al dan niet voortbestaan van België - populisme, directe democratie en extreem-rechts - (mijn eigen) nihilisme, verveling, normeloosheid en onverschilligheid - de maatschappelijke functie en positie van intellectuelen - (de)civilisatie - slackers - individualisering - het vreemde gedrag van sociale mensen - de teloorgang van de elites en de goede smaak - literatuur, film, muziek - homoseksualiteit, pedofilie en prostitutie - de dood - de Russen en de Koude Oorlog - onderwijs en cultuur - imitatiegedrag - vaarwelpilletjes Interesses impliceren geen kennis van zaken. |
De traditionele openingsvraag, hoeveel keer eet jij frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
zaterdag en nu pas de 2de vraag :?
Ben je een aangenaam cafémakker? |
Wat is uw lievelingsbier?
|
Is het waar dat je homo bent?
|
DE FVDW begint vanaf nu op zaterdag
|
Vind je leven na de dood ook dikke zever zoals ik?
|
Wie vindt je de grootste politieke kwal?
|
Vind U ook dat hier heel veel dikke nekken zitten op dit forum?
|
Wat vind U van mijn avatar?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja ok dan :roll:
Wat vind U van het homohuwelijk,wat vind U van de reclame die scholen maken rond deze abnormale gedragingen? |
Citaat:
Citaat:
|
Zijn bejaarden mensen ook een last voor U zoals er hier op het forum beweren?
|
De nieuwe euthanasie wet is goed of slecht voor U ?
|
Citaat:
Informatieoverdracht en een oproep tot aanvaarding is niet hetzelfde als reclame. Homoseksualiteit is trouwens een inelastisch goed. Het is niet door er positiever over te berichten, dat de vraag stijgt. Citaat:
|
Wie is je favoriete babe?
|
van welke zangers/zangeressen/groepen ben je fan?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be