![]() |
Straks ook algemeen rookverbod in cafés?
CD&V/N-VA heeft in Kamer en Senaat een wetsvoorstel ingediend dat moet leiden tot een algemeen rookverbod.
Het rookverbod geldt ook in cafés in restaurants, ik ben ronduit tegen dit voorstel, ,de roker is weer de dupe, daarom roep ik alle rokers op niet meer voor de Cd&V te stemmen. |
Tegen rookverbod of tegen roken in café's?
|
Tegen rookverbod in café's.
|
Het wordt stilaan tijd. De niet-rokers zijn al veel te lang de dupe. Zo snel mogelijk de mogelijkheid om een pintje te gaan drinken zonder dat daarna mijn kleren gewassen moeten worden.
|
Laat de café's dat nu eens zelf beslissen he. Al dat verbieden altijd.
Ik ben trouwens ex-roker. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp dat dit zeer frustrerend is voor de rokers onder ons, die in hun vrijheid om een sigaret te roken ingeperkt zien. Maar die vrijheid leidt tot schade van de anderen via passief roken. Ik hoop dat de rokers hun verantwoordelijkheid in deze materie kunnen inzien en beseffen dat hun verslaving geen enkele meerwaarde geeft aan hun leven, maar dat ze er ook mee het leven van anderen kunnen beschadigen. |
Citaat:
|
Ik pleit voor een algemeen rookverbod waar eten wordt geserveerd en drank wordt geschonken. De kortste pijn.
Ik ben zelf roker. Net zoals in de treinen. Het rookverbod is er ondertussen de evidentie zelf. Discussies hieromtrent zijn meestal stormen in een glas water. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er echt vraag naar is kan de uitbater toch zelf beslissen of er al dan niet gerookt mag worden. Geef het goede voorbeeld en begin zelf een rookvrij café. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je Geert, het zou wel eens best kunnen dat er bij een compleet rookverbod meer niet-rokers op café of restaurant gaan. In Ierland hebben ze er blijkbaar geen drama van gemaakt. |
Citaat:
nu ja, de overheid doet mr, in mijn nadeel zal het in elk geval niet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be