![]() |
10 februari 2008: Meeting Baarle-werkgroep Antwerpen
Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau, Antwerpen, Dordrecht en Rotterdam hebben we een stevige basis gelegd met de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie. Diverse media hebben onze opinieteksten gepubliceerd en de website begint gestalte te krijgen. Het is nu zaak uit te bouwen en tijd voor een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=88686
Locatie Antwerpen. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen: Leden van de Baarle werkgroep en belangstellenden. Geef je op in deze draad of via PB aan Kortaf . Volg deze draad voor regelmatige updates. |
Citaat:
|
Citaat:
Of je moet zien dat je met iemand meerijdt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat er Baarle-leden van mijn streek zijn, eigenlijk ben ik toch wel in staat om zelf te rijden he .. :oops: alleen rijd ik als onervaren chauffeur niet zo graag in drukke grootsteden die ik niet ken. |
Voor de tweede keer in Antwerpen? Uitgeput qua Vlaamse steden?
|
Citaat:
|
Ik heb helaas die dag al andere verplichtingen maar de meeste standpunten trekken me wel aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan weeral niet, nonde.
|
Citaat:
(ps. ik wil niet moeilijk doen, hoor. ik kan die dag sowieso niet.) |
Citaat:
Brussel zal één van de hoekstenen van onze werking worden. En het kan in de toekomst best ook eens dienst doen als vergaderlocatie, de bereikbaarheid is immers ook vanuit Nederland optimaal. Citaat:
Dat is toch nieuw voor mij, en verheugt me zeer. Zal ik je op de lijst van geïnteresseerden zetten? |
Citaat:
|
Ik dacht dat het deze keer weer op een zaterdag zou zijn?
Ik denk dat het zo erg lastig voor mij wordt om zondagavond op tijd thuis te zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Daarbuiten ben ik voorstander van het decentraliseren van bepaalde bevoegdheden naar het zo laagst mogelijke kader, i.e. de stad of de gemeente en zelfs, daarbinnen, de wijk of het district. Indien ik zo kijk naar wat daar in tegenstelling het overkoepelde kader best is, richt mijn sentiment zich meer tot een nauwer samenwerken tussen de verschillende lage landen; omdat de Lage Landen op zich nu net zo gekenmerkt worden door overeenkomsten die treffend genoeg zijn om dat bij mij op te wekken (ik denk aan historische, economische, culturele &c. elementen). Onder geen beding "moet" er dus iets. Antwerpen "moet" geen onafhankelijke stadstaat zijn - en zelfs dan nog zou het onoverkomelijk binnen een kader van "een Nederlanden" vallen. Ik "voel" het echter wel in die en die mate aan. Ik ben geen mens van "moeten", maar van "voelen"; dat staat me toe om verscheidene meningen te lenen, te bundelen en te verdedigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be