![]() |
berre is boos
het is 9uur in de morgen, ik lig rustig in mijn bed te slapen. word ik zeer plots en ruw uit mijn slaap gehaald door het geluid van een kettingzaag. nu zijn ze verdorie bezig om die mooie bomen voor mijn raam om te zagen allemaal!!!
dikke klootzakken zijn het ja, gaat er nu zo een lelijk stom huis komen. ik ben uiterst ontstemd!:-o boooos!:x en ook verdrietig:cry: |
Het zal er ene van de groene zijn die dichter bij de natuur wil gaan wonen.
|
Citaat:
Morgen geweer kopen. Boze mannen wegjagen. Glimlachend de slaap verderzetten. Meer met meisje doen. |
:2gunfire:
Citaat:
|
Man, man....
Ik woon aan een emplecement die de afgelopen drie jaar geheel vernieuwd is. Heerlijk dat geluid van het slijpen aan rails en wissels in het holst van de nacht. |
:(
|
Citaat:
Al dat geklaag met die jongeren...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Welk merk was het van kettingzaag? 'k Moet mij eentje kopen om mijn wilgen te knotten...:-P. Maar, zonder zwans, 'k begrijp u dat je liever de bomen zag maar met de huidige schaarste aan bouwgrond is het begrijpelijk hé. 'k Vraag me eveneens af waarom ze op de expressweg van Aalst naar Ninove de ganse "houtkant" hebben weggezaagd. Weeral nestgelegenheid minder voor ons toch al slinkend vogelbestand. Klootzakken..... :cry: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik begrijp dat berre boos is.
ik ben ook altijd triest wanneer een boom gekapt wordt. Moet je indenken al die moeite die die boom gedaan heeft om mooi en groot en perfect met takken en bladeren te worden. En dan gewelddadig: hoppaa, weg. Moordenaars zijn het. :( |
Citaat:
|
Ik had brandhout nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be