Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   berre is boos (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101534)

berre 5 februari 2008 09:10

berre is boos

het is 9uur in de morgen, ik lig rustig in mijn bed te slapen. word ik zeer plots en ruw uit mijn slaap gehaald door het geluid van een kettingzaag. nu zijn ze verdorie bezig om die mooie bomen voor mijn raam om te zagen allemaal!!!
dikke klootzakken zijn het ja, gaat er nu zo een lelijk stom huis komen.

ik ben uiterst ontstemd!:-o
boooos!:x
en ook verdrietig:cry:

Jantje 5 februari 2008 09:24

Het zal er ene van de groene zijn die dichter bij de natuur wil gaan wonen.

lombas 5 februari 2008 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3241800)
het is 9uur in de morgen, ik lig rustig in mijn bed te slapen. word ik zeer plots en ruw uit mijn slaap gehaald door het geluid van een kettingzaag. nu zijn ze verdorie bezig om die mooie bomen voor mijn raam om te zagen allemaal!!!

Knapzak maken. Bos intrekken. Mediteren vandaag. Rustig bammekes opeten. Na de lunch een biertje gaan drinken in het aanpalende boscafé. Meisje versieren. Gelukzalig gaan slapen.

Morgen geweer kopen. Boze mannen wegjagen. Glimlachend de slaap verderzetten. Meer met meisje doen.

Jantje 5 februari 2008 09:35

:2gunfire:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3241816)
Knapzak maken. Bos intrekken. Mediteren vandaag. Rustig bammekes opeten. Na de lunch een biertje gaan drinken in het aanpalende boscafé. Meisje versieren. Gelukzalig gaan slapen.

Morgen geweer kopen. Boze mannen wegjagen. Glimlachend de slaap verderzetten. Meer met meisje doen.

:drinking::thumbsup:

Derk de Tweede 5 februari 2008 09:58

Man, man....
Ik woon aan een emplecement die de afgelopen drie jaar geheel vernieuwd is.
Heerlijk dat geluid van het slijpen aan rails en wissels in het holst van de nacht.

PollyCorrect 5 februari 2008 10:04

:(

Derk de Tweede 5 februari 2008 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3241855)
:(

Zo is het maar net....
Al dat geklaag met die jongeren...:roll:

berre 5 februari 2008 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3241862)
Zo is het maar net....
Al dat geklaag met die jongeren...:roll:

ik begrijp ouderen anders ook niet goed hoor. van de ene krijg ik te horen dat de jeugd te weinig besef meer heeft, niet meer in staat is om een proteststem te laten horen en overal maar onverschillig tegenover staan. de andere zegt dan weer dat we met teveel bezig zijn en overal over klagen...

lantjes 5 februari 2008 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3241800)

09.00 uur ??? Berre, dan ben ik al 3 uur op....
Welk merk was het van kettingzaag? 'k Moet mij eentje kopen om mijn wilgen te knotten...:-P.
Maar, zonder zwans, 'k begrijp u dat je liever de bomen zag maar met de huidige schaarste aan bouwgrond is het begrijpelijk hé.
'k Vraag me eveneens af waarom ze op de expressweg van Aalst naar Ninove de ganse "houtkant" hebben weggezaagd. Weeral nestgelegenheid minder voor ons toch al slinkend vogelbestand. Klootzakken.....
:cry:

berre 5 februari 2008 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 3242033)
09.00 uur ??? Berre, dan ben ik al 3 uur op....

ik heb vakantie eh:-P

Citaat:

Welk merk was het van kettingzaag? 'k Moet mij eentje kopen om mijn wilgen te knotten...:-P.

geef me even de kans en ik kap zand in de naftbak van die hun natuurvernietiginsmasjien!!:x

Citaat:

Maar, zonder zwans, 'k begrijp u dat je liever de bomen zag maar met de huidige schaarste aan bouwgrond is het begrijpelijk hé.
'k Vraag me eveneens af waarom ze op de expressweg van Aalst naar Ninove de ganse "houtkant" hebben weggezaagd. Weeral nestgelegenheid minder voor ons toch al slinkend vogelbestand. Klootzakken.....
:cry:

klootzakken zijn het inderdaad!

Anna List 5 februari 2008 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3242052)
ik heb vakantie eh:-P

de snapt dat niet hé, altijd maar klagen over tijdsgebrek, dan hebben ze eens een periode 'eigen tijd' ... dan blijven ze in hun nest steken !, :roll:

Jazeker 5 februari 2008 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3242079)
de snapt dat niet hé, altijd maar klagen over tijdsgebrek, dan hebben ze eens een periode 'eigen tijd' ... dan blijven ze in hun nest steken !, :roll:

Ik snap dat wel. Eindelijk eens een dag dat je niet moet krabben om al kreunend en steunend uit je bed te kruipen maar gewoon eens naar de wekker kijken en u gelukzalig nog eens omdraaien. :-)

PollyCorrect 5 februari 2008 14:04

ik begrijp dat berre boos is.

ik ben ook altijd triest wanneer een boom gekapt wordt. Moet je indenken al die moeite die die boom gedaan heeft om mooi en groot en perfect met takken en bladeren te worden. En dan gewelddadig: hoppaa, weg. Moordenaars zijn het. :(

Duvelke 5 februari 2008 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3242114)
ik begrijp dat berre boos is.

ik ben ook altijd triest wanneer een boom gekapt wordt. Moet je indenken al die moeite die die boom gedaan heeft om mooi en groot en perfect met takken en bladeren te worden. En dan gewelddadig: hoppaa, weg. Moordenaars zijn het. :(

Ik denk eerder dat het over de geluidsoverlast ging :|

Vorenus 5 februari 2008 14:36

Ik had brandhout nodig.

Pantoffeldiertje 5 februari 2008 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3242173)
Ik had brandhout nodig.

Ik een tandenstoker.

berre 5 februari 2008 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3242086)
Ik snap dat wel. Eindelijk eens een dag dat je niet moet krabben om al kreunend en steunend uit je bed te kruipen maar gewoon eens naar de wekker kijken en u gelukzalig nog eens omdraaien. :-)

ik denk dat we, wat deze gedachtegang betreft, op één lijn zitten.

StevenNr1 5 februari 2008 15:42

Citaat:

de huidige schaarste aan bouwgrond

er is zoveel leegstand, dat men daar eens mee begint

Jazeker 5 februari 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3242279)
ik denk dat we, wat deze gedachtegang betreft, op één lijn zitten.

Of kortom, ik ben stikjaloers

berre 5 februari 2008 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3242168)
Ik denk eerder dat het over de geluidsoverlast ging :|

ik verzeker u dat de geluidsoverlast dan nog het minste van mijn probleem is. graag zou ik de rest van de vakantie op zo'n manier willen wakker worden als ik daarmee de bomen kon laten staan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be