![]() |
Agressie in de metro? Joa, waaruum nie?
Zopas in het nieuws werd er gepraat over het stijgend aantal klachten ivm geweld, afpersing en beroving in de metro.
Een reporter van het VTM-nieuws interviewt een vrouw die beweert al enkele keren ei zo na haar handtas afhandig te zijn gemaakt. En dan komt het, de volgende geïnterviewde lijkt een Marokkaan. Het gaat ongeveer als volgt: Reporter: Heb jij al agressie gezien? Idiote allochtoon: Ja ja, dat gebeurt wel. Dat begint zo met wa klapjes, en dat wordt dan erger. Reporter (voorzichtig): Heb jij dat dan al eens gedaan? (let wel, het gaat hem wel degelijk om geweld in de metro) Antwoord idiote schouderophalende allochtoon, ietwat beduusd, omdat hij de vraag duidelijk niet had verwacht: mmmm joa joa, joa, soms wel, waaruum nie, eh? Voor diegenen die menen dat het om een grap ging, ik vrees dat hij het meende. Wie heeft het VB nog nodig als ze de stigmatisatie zelf al zo hard in de hand werken? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij haalde zijn schouders op, en het was een idioot. Maar heb je het niet gezien, besteed er dan inderdaad best je tijd niet aan. |
Citaat:
Vooroordelen? Die allochtoon gaf schoorvoetend toe ! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kortom beste Online, er zijn twee mogelijkheden: 1) of ik heb iets over het hoofd gezien binnen de door de topicstarter geciteerde tekst; 2) of de topicstarter is een rasechte racist. aan u de keuze |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: de kerel bewijst dat hij een idioot is. dan is het geen vooroordeel meer. |
Citaat:
Toegegeven, ik heb geen beelden hieromtrent gezien. Maar toch. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
idd, tis hier weer al vooroordelen wat de klok slaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de vraag van de reporter "doe je dat ook soms" (in de metro wel te verstaan) antwoordde de idioot wel degelijk: ja, waarom nie...als ik de kans krijg. Als ik volgens uw verdwaalde moraal een racist ben omdat ik die allochtoon een idioot vind, dan ben ik op dit eigenste moment een idioot van repliek aan het geven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be