![]() |
Open VLD: Verhofstadt plant beter imago voor België
Omdat het imago van ons land tijdens de regeringsonderhandelingen heel wat opdoffers te verduren kreeg, plant premier Guy Verhofstadt een campagne om het beeld van België in het buitenland op te krikken. Met de campagne wil de interimregering investeerders ervan overtuigen dat onzekerheid over het economische klimaat nergens voor nodig is. Vooral de notionele intrestaftrek, een fiscale gunstmaatregel die al veel investeringen en jobs realiseerde, is één van de speerpunten in de imagocampagne. Begin maart start de campagne via spots en advertenties in internationale media en op financiële websites.
In het kielzog van de succesvolle internationale roadshow van premier Verhofstadt (Open Vld) en minister van Financiën Didier Reynders (MR) eind 2006 ten voordele van de notionele intrestaftrek, organiseert Guy Verhofstadt nu een vervolg. Exact binnen een maand start een internationale campagne om het imago van België op te vijzelen. Advertenties in o.a. Financial Times, The Economist en spots op o.a. CNN en BCC World moeten investeerders opnieuw overtuigen te beleggen in ons land. De reclame lokt potentiële investeerders naar de website ‘Invest in Belgium’. Die site werd opgezet na de invoering van de notionele intrestaftrek en wordt nu gemoderniseerd. De campagne kost in totaal 1 miljoen euro. Neem alvast een kijkje op http://investinbelgium.fgov.be/ Bron: politics.be |
En wie voert de campagne? Slangen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be