![]() |
Blood and Honour Vlaanderen stopt ermee?
Bron: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={7F713810-9D02-4581-B62D-20E7064C2C31}
De Vlaamse Blood and Honour heeft al haar activiteiten geannuleerd. De reden willen ze niet opgegeven. "Door verschillende redenen zullen er in de eerste helft van 2008 geen evenementen meer plaatsvinden. Onze excuses. Meer info als de tijd rijp is". Wat ik vermoed: Iemand van de groep is met het idee gekomen om het het 'partijgeld' een grote spiegel aan te schaffen. Toen de groep weer samenkwam voor de gewoonlijke "Eigen volk eerst!" geroep, zagen ze zichzelf in de nieuwe spiegel. 8O Ze zagen nu zichzelf zoals anderen hen altijd al hebben beschreven (ja ze kunnen dan ook niet lezen): kaal, legerlaarzen, strakke broek,...kortom een bende clowns. Bij deze hebben ze uit schaamte alles geannuleerd. |
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 30369 |
Wat een verlies voor het sociaal-cultureel verenigingsleven in Vlaanderen! (grapje)
|
Wat een verlies voor het sociaal-cultureel verenigingsleven in Vlaanderen! (grapje)
|
Daar g�*�*t onderwerp n° 1 van het AFF.
|
Die gasten, alle 164, moeten in het voorjaar de tuin omspitten en patatjes planten van hun pa, anders petsen om hun oren en de sleutels van hun snorfietjes aan de haak, geen tijd voor sociale bezigheden....maar wees gerust, eens de zomer gooien ze alle remmen los!! Zeg Moby, onder ons, moet ik vragen of ze u op een volgende gelegenheid willen uitnodigen om uw integratie te bevorderen? Allé, kwestie van u niet achteruit gestoken te voelen hé...:hug:
|
Citaat:
|
8O Ik denk eerder dat hij zich bezig houdt met 'white powDer'. Als ze zo met hun eigen lichaam omgaan, dan moet je je niet afvragen wat ze met een land willen doen. En dan te bedenken dat de Vlaams Belang uit dergelijk gespuis is geboren :oops:
![]() |
Citaat:
Spijtig genoeg is dit geen Vlaams Nationalist maar een lid van de pyschobilly band "Pitbullfarm" ... (Bron Zover mijn Tsjechisch reikt ...) die bekend staan voor hun Nazi sympathieën ... Dus zover uw loze verwijzingen ... (Niet dat ik B&H goedpraat, maar kwestie van de mensen correct te informeren ipv propaganda te spuien ... ) |
Citaat:
![]() Zou hij die ook gehad hebben? |
Citaat:
hehe , zou hij het snappen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op sommige dagen vraag ik mij af of wij toch niet meer moeten investeren in geestelijke gezondheidszorg.
|
Zo, het Vlaams Belang heeft ze waarschijnlijk opgenomen in hun partij waardoor ze overbodig werden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be