![]() |
Ga uit mijn beeld blondje!
![]() |
Mocht de televisie in 3D uitzenden, dan zouden we beiden gelukkig zijn. Elk om een andere reden welliswaar...
|
Als die nu onze nationale ploeg zou presenteren, dan kregen we tenminste nog iets te zien...
|
Citaat:
|
Knap ding, mag gerust voor die voetbal blijven zitten.
|
Citaat:
|
Als ik moet kiezen, als TV loze voetbal afkeurder, mag dat meidje altijd een kopje koffie aanbieden.
Dan gaan we gezellig keuvelen over de koetjes en kalfjes, in de hoop dat ze iets bijleert. |
Citaat:
Ik denk dat ze beter gewoon haar bek houdt... ;-) |
Waarden in het christendom. :lol:
|
Citaat:
Het is gewoon de waarde van het leven. Als een dame niet meer waard is om naar te kijken dan een stel mannen in korte broek en t-shirt die achter een bal aanlopen, wel dan is er iets goed mis in het hoofd van de mannen die liever de vrouwen wegsteken en naar de voetbal kijken. |
Een vrouw met heel haren boel open en bloot. Wij behandelen onze vrouwen met respect.
|
Als een vrouw niet gezien mag worden, dat had ze geschapen geweest met een burka vast op haar hoofd. De Burka is echter een uitvindsel van de mens.
Want elke mens word naakt op de wereld gezet, trouwens ook in het aardse paradijs liepen Adam en Eva, de twee naar evenbeeld geschapen mensen, naakt rond. Pas na de zondeval zijn zij gaan beseffen dat zij naakt waren. Dus niet de almachtige heeft de mens zich doen kleden, maar de duivel. |
Citaat:
|
Citaat:
Scroll gauw naar beneden zodat je niet op uw klavier klaarkomt....:roll: |
Citaat:
Moet niet, maar er mag dan geen woord uitkomen :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders zou het idd pijnlijk kunnen aflopen. |
Citaat:
|
Citaat:
en liefst voor je haar in huis haald |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be