![]() |
downloaden met torrents.
yow forummers
Vraagje voor de harde downloaders hier: Doen jullie dat met torrents? zoja, welke en waar? goede tips voor muziektorrents (met kwaliteitsmuziek)? (moderators, ik bedoel hier uiteraard legale muziek mee:-P) Ik werkte tot voor kort altijd met P2P maar die losse liedjes was een dikke chaos, slechte tags, dikwijls slechte kwaliteit etc. Nu ben ik dus netjes albums aan 192kbps aan het zoeken. |
Ik gebruik wel eens Utorrent om een film of een game binnen te trekken, en heb hier vrij goeie ervaringen mee. Muziek down ik meestal via itunes: prijs kwaliteit vind ik 0,99/lied nog gaan, al zou ik 75 cent een redelijkere prijs vinden.
Ik denk wel dat het niet zozeer het programma is dat een invloed heeft, maar wel de site waarvan je je torrents vandaan haalt. Torrentspy is de grootste dacht ik, maar als je op google torrent+een artist intikt krijg je waarschijnlijk ook wel een hoop interessante links. |
filemp3.com gebruik ik voor elektronische muziek (moet ge wel geregistreerd zijn)
torrentz.com ken je waarschijnlijk al wel als de overkoepelende torrentzoekmachine |
ok, eens proberen dan. Ik heb alleen nog maar iets proberen af te halen van "pirate bay" en dat lukte wel.
|
ik gebruik utorrent en voornamelijk pirate bay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach zo, en hebben bijv. DJ's daar genoeg aan?
|
Citaat:
Dus als je een echt professionele DJ bent zijn CD's nog altijd de beste keuze. |
btjunkie en mininova de beste torrent-sites op het net.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar via een computer kan je verschil uiteraard nog zien, weet niet of zoiets een verschil maakt als je wilt remixen ofzo. |
Hoger dan 192 heeft voor mij echt geen nut.. ik download alleen hoger als er niks anders is.
|
Citaat:
Beste resultaat is de eerste generatie mastertape, analoog gemixed en daarna op CD, maar liever nog DVD-A gezet. SACD is ook mooi, maar is helaas niet doorgebroken. |
|
mag niet he :lol:
|
Citaat:
gratis muziek downloaden = illegaal Wil je het legaal, moet je betalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be