Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De sCROOthoop op tv (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101659)

PollyCorrect 7 februari 2008 22:14

De sCROOthoop op tv

weer eens.. de aandachts-slet.
De dierenbeul.
De Levende Visjes-vreter.
De warme Apenhersentjes-vreter.
De paardendoder.

Gadverdamme!!! Niet naar één met Frieda kijken nu.

Weg! Weg!

Kwal. Vies manneke.
Ik hoop dat Kamagurka een fluim in zijn richting blaast.

PollyCorrect 7 februari 2008 22:16

Met zijn gezapige self-absorbed stemmetje.

Allergisch ben ik aan die vent. Senator :roll: Lekker nuttig. :evil:

Geert C 7 februari 2008 22:53

Waarom haat je hem zo? 8O Dat je het politiek oneens met hem bent tot daar aan toe, maar jij lijkt hem echt te haten. :?

MaGNiFiCaT 7 februari 2008 22:59

Idd, Polly, het lijkt me écht onredelijk.:-o Bedenk dat ieder mens zowel goede als minder goede eigenschappen heeft, zo ook Herman de Croo.

Ik was wel nogal gechoqueert door de uitlatingen van zn vrouw enkele dagen geleden8O, maar heb wel smakelijk kunnen lachen met de vergoeilijkingen van Herman.:lol:8-)

lombas 7 februari 2008 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3245814)
Waarom haat je hem zo? 8O Dat je het politiek oneens met hem bent tot daar aan toe, maar jij lijkt hem echt te haten. :?

Er is iets inherent aan die man wat mij eenzelfde gevoel geeft.

Stratcat 7 februari 2008 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3245853)

²

Stratcat 7 februari 2008 23:22

Maarre Polly... De Laatste Show :?

Geert C 7 februari 2008 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3245853)

Kan je je politieke meningsverschillen dan echt niet relativeren?

lombas 7 februari 2008 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3245908)
Kan je je politieke meningsverschillen dan echt niet relativeren?

Mooie stellingname. Vooral niet hautain uit de hoek proberen te komen. Waar heb ik het over politieke meningsverschillen in de zin: "Er is iets inherent aan die man wat mij eenzelfde gevoel geeft."?

Ik moet de man gewoon niet. Net zoals ik Freya niet moet, en Dewinter niet moet, en Somers niet moet, en ons minstertje van oorlog niet moet, &c&c&c.

Geert C 7 februari 2008 23:57

Ik nam helemaal geen stelling, ik stelde slechts een vraag.

lombas 8 februari 2008 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3245959)
Ik nam helemaal geen stelling, ik stelde slechts een vraag.

Ik had eerder de indruk dat je een bepaald stilistisch trekje vertoonde dat ik vroeger nogal eens van de pen van Romeinse advocaten las, en nog wel op een redelijk onbeleefde toon. Mijn eerste repliek was retorisch echter - mocht je dan daadwerkelijk nagedacht hebben, had je je antwoord nooit overwogen.

Of, wat het interessanter zou maken, je poneerde het doelbewust. In welk geval ik graag een mogelijke volgende trede in je denkwereld zou afwachten.

Geert C 8 februari 2008 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3245970)
Ik had eerder de indruk dat je een bepaald stilistisch trekje vertoonde dat ik vroeger nogal eens van de pen van Romeinse advocaten las, en nog wel op een redelijk onbeleefde toon. Mijn eerste repliek was retorisch echter - mocht je dan daadwerkelijk nagedacht hebben, had je je antwoord nooit overwogen.

Of, wat het interessanter zou maken, je poneerde het doelbewust. In welk geval ik graag een mogelijke volgende trede in je denkwereld zou afwachten.

Ik had gehoopt dat u zou zeggen wat in die man dat gevoel teweegbracht.

lombas 8 februari 2008 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3245979)
Ik had gehoopt dat u zou zeggen wat in die man dat gevoel teweegbracht.

Interpreteer "inherent" vrij. Zijn taalgebruik, zijn gesticulatie, zijn rare glimlach, zijn zelfzekere vooringenomenheid in een positieve machtssfeer, bijvoorbeeld. In die richting.

PollyCorrect 8 februari 2008 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3245990)
Interpreteer "inherent" vrij. Zijn taalgebruik, zijn gesticulatie, zijn rare glimlach, zijn zelfzekere vooringenomenheid in een positieve machtssfeer, bijvoorbeeld. In die richting.

zijn zelfingenomenheid. Totaal.
Ik heb geen enkele boodschap aan zijn politiek, omdat ik niet geloof dat hij iets anders kan doen dan zelfophemeling. Plus al die gore uitlatingen over dieren, dat is allang voldoende.

PollyCorrect 8 februari 2008 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3245834)
Idd, Polly, het lijkt me écht onredelijk.:-o Bedenk dat ieder mens zowel goede als minder goede eigenschappen heeft, zo ook Herman de Croo.

Ik was wel nogal gechoqueert door de uitlatingen van zn vrouw enkele dagen geleden8O, maar heb wel smakelijk kunnen lachen met de vergoeilijkingen van Herman.:lol:8-)

Ik pretendeer ook geen redelijkheid, en redeneer niet politiek. Daarom postte ik dit in Kut&Klote, qua topic.

Omdat ik verder NIKS met die man te maken wil hebben! En zijn "politiek" :roll: (lekker belangrijk, senatortje met 7000€ per maand) interesseert me NIKS.

:evil: en dat is mijn recht. :evil:

PollyCorrect 8 februari 2008 09:29

Hij is alleen véél te vaak op tv. Altijd met zelfingenomen praatjes.
Heb nog nooit iets interessants ("politieks") van hem gehoord trouwens.

:evil: Geen één Belgische politieker wekt zoveel epidermische afschuw als deze sCROOthoop met zijn koninklijke airtjes uit Bachtendekuppe.

Derk de Tweede 8 februari 2008 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3246345)
Hij is alleen véél te vaak op tv. Altijd met zelfingenomen praatjes.
Heb nog nooit iets interessants ("politieks") van hem gehoord trouwens.

:evil: Geen één Belgische politieker wekt zoveel epidermische afschuw als deze sCROOthoop met zijn koninklijke airtjes uit Bachtendekuppe.

Over wie gaat het?

PollyCorrect 8 februari 2008 09:46

De Belgische Hofnar

Bekend om zijn middeleeuwse spelen (levende visjes eten) en primitieve instincten (levende apenhersentjes lepelen) evenals het vermoorden van raspaarden door uitputting en slechte behandeling.

Veel te veel aandacht trouwens.

Duupje 8 februari 2008 09:47

:rofl:

Dat is de mooiste foto die ik ooit van hem zag.

PollyCorrect 8 februari 2008 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 3246365)
:rofl:

Dat is de mooiste foto die ik ooit van hem zag.

:lol: afschuw kan soms tot leuke dingen leiden. Soms véél interessanter nog dan politiek gezeur.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be