![]() |
De sCROOthoop op tv
weer eens.. de aandachts-slet.
De dierenbeul. De Levende Visjes-vreter. De warme Apenhersentjes-vreter. De paardendoder. Gadverdamme!!! Niet naar één met Frieda kijken nu. Weg! Weg! Kwal. Vies manneke. Ik hoop dat Kamagurka een fluim in zijn richting blaast. |
Met zijn gezapige self-absorbed stemmetje.
Allergisch ben ik aan die vent. Senator :roll: Lekker nuttig. :evil: |
Waarom haat je hem zo? 8O Dat je het politiek oneens met hem bent tot daar aan toe, maar jij lijkt hem echt te haten. :?
|
Idd, Polly, het lijkt me écht onredelijk.:-o Bedenk dat ieder mens zowel goede als minder goede eigenschappen heeft, zo ook Herman de Croo.
Ik was wel nogal gechoqueert door de uitlatingen van zn vrouw enkele dagen geleden8O, maar heb wel smakelijk kunnen lachen met de vergoeilijkingen van Herman.:lol:8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarre Polly... De Laatste Show :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet de man gewoon niet. Net zoals ik Freya niet moet, en Dewinter niet moet, en Somers niet moet, en ons minstertje van oorlog niet moet, &c&c&c. |
Ik nam helemaal geen stelling, ik stelde slechts een vraag.
|
Citaat:
Of, wat het interessanter zou maken, je poneerde het doelbewust. In welk geval ik graag een mogelijke volgende trede in je denkwereld zou afwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen enkele boodschap aan zijn politiek, omdat ik niet geloof dat hij iets anders kan doen dan zelfophemeling. Plus al die gore uitlatingen over dieren, dat is allang voldoende. |
Citaat:
Omdat ik verder NIKS met die man te maken wil hebben! En zijn "politiek" :roll: (lekker belangrijk, senatortje met 7000€ per maand) interesseert me NIKS. :evil: en dat is mijn recht. :evil: |
Hij is alleen véél te vaak op tv. Altijd met zelfingenomen praatjes.
Heb nog nooit iets interessants ("politieks") van hem gehoord trouwens. :evil: Geen één Belgische politieker wekt zoveel epidermische afschuw als deze sCROOthoop met zijn koninklijke airtjes uit Bachtendekuppe. |
Citaat:
|
De Belgische Hofnar
![]() Bekend om zijn middeleeuwse spelen (levende visjes eten) en primitieve instincten (levende apenhersentjes lepelen) evenals het vermoorden van raspaarden door uitputting en slechte behandeling. Veel te veel aandacht trouwens. |
:rofl:
Dat is de mooiste foto die ik ooit van hem zag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be