![]() |
Prins Filip in Davos: het echte verhaal (Sta 8/2)
Citaat:
Van een blunder van Prins Filip is dus absoluut geen sprake. De Krant Het Laatste Nieuws is diegene die geblunderd heeft ! |
Zouden ze hun "voorproever" meegenomen hebben :-P:-P
|
Citaat:
|
Dat het Flaatse Nieuws (Laatste Nieuws) geflaterd heeft door ergerlijke onvolledigheid, wil ik best aannemen.
De Standaard is hier voorzichtiger: ze publiseren enkel een brief van "iemand die er geweest is". Als die m/v die er geweest is, erg koningsgezind zou zijn, dan kan ik me inbeelden dat ook hij 't een en 't ander inkleurt naar zijn eigen smaak ... Feit is dat den Taaien een gewoonte had van de ekonomische leiders een hart onder de riem te steken, en dat die gewoonte dit jaar ferm mislukt is. En dat vind ik toch wel een flater. Feit is ook dat er slecht over gekommunikeerd werd. En ook dat vind ik een flater. Die prutsers op 't paleis kennen de spreuk nog steeds niet "shape your future, or somebody els will shape it for you". Voor hetgeen heel die raadgevende boel rond Laeken allemaal kost, is het daar maar slappe koffie. Enfin, daarmee prijs ik me als Vlaams-nationalist en republikein erg gelukkig. mijn besluit: 't ziet er nog altijd goed uit; ze blijven ons goed helpen, want ze blijven zichzelf in de vernieling rijden. |
Het 'echte' verhaal zoals het hier is neergeschreven lijkt me nog teveel in een subjectieve context geschreven te zijn (als een verhaaltje) om echt te mogen aangenomen worden als 'de' waarheid, als die ooit al aan het licht zou komen.
Wel duidelijk is dat er ook hier sprake is van een organisatorisch probleem, gezien onze prins zijn reputatie wordt het natuurlijk aanlokkelijker om hem aan te duiden als zwart schaap, maar of het enkel en alleen te maken zou hebben met een vooroordeel daar durf ik mij niet over uitspreken. |
Ondertussen mogen ze bij HLN wel eens beginnen afvragen of ze wel nog geschikt zijn om een krant uit te geven. Ze schieten tegenwoordig meer kemels dan alle andere kranten samen.
|
Citaat:
Terwijl de Morgen en de Humo .... (vraag het maar eens aan de zonen van notaris X: wie zijn eigen ongelijk durft toegeven, is pas echt groot) |
Citaat:
Als gazet zou je voor minder uw conclusies trekken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wetende dat Flip al eerder een blauwtje liep met Vlaamse zakenlui geloof ik geen snars van het excuustruzenverhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dat ik liever geloof wat me logisch lijkt dan de exuustruzen om een bewezen oen uit de wind te zetten. |
Van een steenezel kan je geen vos maken
|
Citaat:
|
Neemaar,er was één journalist tegenwoordig.Weinig voor zo een hoge godheid.
|
Citaat:
Als Marleneke DeWouter journalist was zou ik toch mijn bedenkingen hebben. |
Ik snap dat extreem rechts gedachtengoed echt niet. Zelfs als alles een leugen blijkt blijft het voor hen de enige waarheid.
|
Extreem rechts gedachengoed heeft hier niets mee te maken. De hele royale santeboetiek is één grote, vette leugen. En dat bewijst de geschiedenis tot in den treure.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be