![]() |
Turkije kwaad op België
"ZOALS EEN VRIJSPRAAK VOOR BIN LADEN"
*************************************** Advocaat Ergün Top ergert zich aan de basis van de uitspraak van het Antwerp- se hof van beroep, dat de leden van DHKP-C vrijsprak van terrorisme. 106 "Bij de Turkse gemeenschap komt het over alsof Osama Bin Laden zou vrijgesproken worden. Die pleegde immers ook geen aanslagen in België, maar iedereen weet dat hij een terrorist is." Ook in Turkije is er fel protest tegen het arrest over DHKP-C. 'België steunt terrorisme', kopt een krant. Een andere gaat nog verder en stelt openlijk de relaties tussen Turkije en België in vraag met de titel 'Zijn dit nog onze vrienden?'. Bron VRT :cheer::cheer::cheer: Das nog eens goed nieuws ze |
Die stomme linkse belgische rukkers kunnen doodvallen.
|
Turkije heeft zopas de hoofddoek op universiteiten opnieuw ingevoerd, en teniet gedaan wat Ataturk bereikte. De druk zal nu weer opgevoerd worden om de Turkse vrouwen weer onder de duim en onder een hoofddoek te krijgen. En zo'n land willen ze met alle geweld in de EU?
|
Citaat:
|
Something is rotten in the state of...
|
... Attaturk ?
|
... Anatolia ?
|
"Back to the future..."
|
Dat nieuw justitiepaleis heeft "invloed" op sommige uitspraken...
|
De turken hadden beter wat sneller de procesgang in dit land gevolgd. Dan hadden ze tenminste geweten dat je hier enkel in het gevang moet als je iets ZEGT en niet als je een paar mensen overhoop schiet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het feit dat Turkije en het Vlaams Blok beide vinden dat een onafhankelijke rechtspraak in een democratie niet door de beugel kan, toont aan dat beide niet echt rijp zijn om tot de Europese cultuur te behoren. :lol:
|
Citaat:
nog? Zijn we dan ooit vrienden geweest :twisted:? |
Persoonlijk vraag ik me toch af wat voor wapentuig je dan al als groep in huis moet hebben om tot een terroristische organisatie te behoren.
WMD? |
Citaat:
|
Ik ben ook geheel akkoord met het Turkse standpunt in gans deze zaak....Deze bende wordt in Turkije beschuldigd van een resem problemen en zowaar zelfs moordaanslagen.
Welnu,dat ze zich dan maar in Istanboel gaan verantwoorden. Het is een zware fout dat ons gerecht andermans processen moet voeren... Het is onbegrijpelijk dat een Turkse Politieke Partij,gelijk welke Turkse Politieke Partij, hier,in Belgie,aktiviteiten moet ontplooien.... Het is onbegrijpelijk dat ons gerechtelijk systeem steeds meer de neiging heeft om hetzelfde geval meerdere keren te behandelen en dan uitspraken doet die 180° gedraaid ligt tov voorgaande versies...van dwalingen van het gerecht gesproken :roll: |
Citaat:
|
Voor een keer geef ik de Turken gelijk. Justitie op zijn Belgisch is een wansmakelijke grap.
|
Citaat:
Is het voor u blijkbaar moeilijk eens na te gaan welke politieke situatie er in Turkije heerst en rekening te houden met de houding die de Turkse staat aanneemt tegenover dissidenten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be