Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat als... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101702)

Die Hard 007 8 februari 2008 23:17

Wat als...

Wat gaat u doen als ze Turkije bij de EU laten, en daarna, of eerder, Albanië ook? Wees creatief en eerlijk.

An Arkos 9 februari 2008 12:32

Opstaan, ontbijten, naar de les gaan, pintje drinken, naar huis gaan, eten maken, tv kijken en gaan slapen.

Gargamel 9 februari 2008 12:43

Men deuren openzetten,want gevraagd of niet,ze komen toch alles halen.
Zijn we inmiddels al gewoon aan het worden.Waarom moeten we hen trouwens laten toetreden,dat is louter en alleen op papier en voor de poen.Marokko is ook geen land van de EU,zoals Congo en de rest van overal ter wereld.Ze zitten allemaal hier.Dus ze zijn voor de toetreding, al massaal aanwezig.

Dat EU en haar leiders is één grote wrange mop,die van de echte europeanen lijders maken.Nog nooit was de criminaliteit zo hoog,nog nooit waren we blut als heden.

De smeerlappen in al die regeringen maken dat er géééééén toekomst meer is voor onze kinderen.Onze voorvaderen draaien zich om in het graf.

Sjaax 9 februari 2008 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3248438)
De smeerlappen in al die regeringen maken dat er géééééén toekomst meer is voor onze kinderen.

Denk je dat jij het beter kan?

Citaat:

Onze voorvaderen draaien zich om in het graf.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. De voorvaderen die goudgeld verdienden met de slavenhandel.

forumspook 10 februari 2008 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3248438)
Men deuren openzetten,want gevraagd of niet,ze komen toch alles halen.
Zijn we inmiddels al gewoon aan het worden.Waarom moeten we hen trouwens laten toetreden,dat is louter en alleen op papier en voor de poen.Marokko is ook geen land van de EU,zoals Congo en de rest van overal ter wereld.Ze zitten allemaal hier.Dus ze zijn voor de toetreding, al massaal aanwezig.

Citaat:

Dat EU en haar leiders is één grote wrange mop,die van de echte europeanen lijders maken.Nog nooit was de criminaliteit zo hoog,nog nooit waren we blut als heden.

De smeerlappen in al die regeringen maken dat er géééééén toekomst meer is voor onze kinderen.Onze voorvaderen draaien zich om in het graf.

forumspook 10 februari 2008 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 3248732)
Denk je dat jij het beter kan?

Daar zou je gelijk in kunnen hebben. De voorvaderen die goudgeld verdienden met de slavenhandel.

UW voorvaderen mischien...Joodse of arabische slavenhandelaars.

Sjaax 10 februari 2008 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3249369)
UW voorvaderen mischien...Joodse of arabische slavenhandelaars.

Bijzonder zwak.

Raven 10 februari 2008 13:53

.... mijn kat een koe was. Dan kon ik haar melken voor de stoof.

Kazan 10 februari 2008 14:05

Ik vraag me eigenlijk af wat Die Hard zou doen.

Burkide 13 februari 2008 15:37

Mijn condoléances overbrengen naar m'n Bergturkse en Zeekoerdische kennissen. Bang afwachten wat er gaat gebeuren op Europees vlak nu er een land bij is dat het nog erger doet dan Spanje qua erkenning van de democratische rechten van nationale minderheden.

alex2018 15 februari 2008 18:06

Turkije moet nog een lange weg afleggen. Misschien is beginnen met iedereen gelijke rechten te geven. Genocide in armenie erkennen.
Als Erdogan de scheiding tussen kerk en staat vernietigt en van Turkije een Islamitische staat maakt mag Turkije niet bij de EU.

Bolsjewiek 17 februari 2008 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 3248416)
Opstaan, ontbijten, naar de les gaan, pintje drinken, naar huis gaan, eten maken, tv kijken en gaan slapen.

Inderdaad.

Burkide 17 februari 2008 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek (Bericht 3260886)
Inderdaad.

Jep. Onverschilligheid brengt ons echt vooruit!

Bhairav 17 februari 2008 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3260979)
Jep. Onverschilligheid brengt ons echt vooruit!

Om over de waan dat men enige inspraak heeft over zo'n dingen maar te zwijgen.

Burkide 17 februari 2008 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3260991)
Om over de waan dat men enige inspraak heeft over zo'n dingen maar te zwijgen.

Nog een geluk dat ik niet in die waan verkeer. Anders zou ik er immers niet van overtuigd zijn dat die inspraak d.m.v. lange strijd opgeëist moet worden.

MaGNiFiCaT 19 februari 2008 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Die Hard 007 (Bericht 3247696)
Wat gaat u doen als ze Turkije bij de EU laten, en daarna, of eerder, Albanië ook? Wees creatief en eerlijk.

Ik denk dat ikzelf er weinig kan aandoen, enkel hopen dat het voor beide partijen uiteindelijk positief zal uitdraaien, en dat geloof ik ook.;-)

Ik geloof dat beide landen wel gebaat zijn om toe te treden bij Europa, vooral Albanië, die praktisch volledig aan de grond zit, en nog niet echt lijkt op te staan.

En uiteraard dat in het begin wel verwikkelingen zullen gebeuren, maar dit moeten we zien als babyfoutjes, ze moeten de kans krijgen zich te ontwikkelen, zich te bewijzen. Ook onze welvaart is er niet gekomen in één, twee, drie.

MaGNiFiCaT 19 februari 2008 23:53

Forumspook, ge zijt hilarisch!:rofl::rofl::rofl: (zoals altijd:-o)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be