![]() |
Het GROOTSTE Maatschappelijke probleem ooit!
Ok de stelling is overbekend maar ik zal ze toch nog eens herhalen:
Je staat op de rand van de afgrond en er staan op het punt 15 mensen naar beneden te donderen, wie red je? |
Jou al zeker niet.
|
Een betere racistische/discriminerende vraag is: stel dat die aan de afgrond staan, wie duwt ge eraf?
Maar goed, 't is weekend, we hebben wel interessanter dingen te doen dan aan xenofobe kinder-polls mee te doen. |
Citaat:
|
Alsjeblieft zeg! hoeveel van dit soort kinderachtige stellingen krijgen we nog, kan er een kleuterhoekje worden ingericht???
Als er mensen op een afgrond staan en je kunt iemand redden doet het er geen jota toe wat iemand is! |
Zeg eens iets meer over de situatie. Ken ik die mensen of niet?
Als ik ze niet ken, dan kan ik ook geen keuze baseren op niet uiterlijke kenmerken (je kan op het zicht niet zien of iemand communist, fascist, nazi, jood, waal, usa'er, homo, flik, racist, moslim of creationist) Bij Chinees, moslim of gehandicapte is ook nog twijfel nodig (niet iedereen met Oost-Aziatische trekken is een Chinees en de inwoners van West-China hebben geen Oost-Aziatische trekken / niet iedereen met Midden-Oostenlijke trekken is moslims, en er bestaan ook West-Europese types die bekeerd zijn / fysieke, motorische, mentale of sensorische handicap... de laatste 2 zijn niet steeds zichtbaar) Aangezien ik mijn mama heel graag zie en het de enige persoon is die ik ken zal ik haar redden ;-) |
Degene die het meest verdient. Misschien krijg ik dan een beloning..
|
en de poll is aleens niet anoniem :(
|
Awel ik zal mijn goed hart eens tonen.
Ik red de mentaal gehandicapte. Eigen volk eerst! :-P |
Mijn moeder is al dood en de rest zijn allemaal mannen, zal hen dus nog helpen te springen ook, meer vrouwkes voor mij.
|
Citaat:
|
Religieus fundamentalisme
|
Meh, het ging erom wie je redt blijkbaar. Misleidende titel
|
Oh, hij is al terug geband.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be