Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik zoek een mechanische stier regio limburg (yes you read it right) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101764)

deJos 10 februari 2008 23:35

Ik zoek een mechanische stier regio limburg (yes you read it right)

Hi guys

Ben voor een vrijgezelle feestje :bday: op zoek naar een mechanische stier in een café of feestzaal of iets dergelijks. Heb het internet al afgeschuimd maar vind nikske.

We komen van Antwerpen en 't feestje zou plaats vinden ergens nabij Olmen, dus graag ergens daartussen of toch ni te ver hé.

Weet iemand waar ik zoietske kan fiksen?

PS:het budget is te klein om er eentje te huren... daarbovenop zouden we dan een zaal moeten hebben en dat hebben we dus niet.

(Een voorbeeld van een machanische stier vind je HIER)

RiffRaf 11 februari 2008 00:27

berre 11 februari 2008 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RiffRaf (Bericht 3251040)

dat zou jij graag wel hebben hé, zo gepakt worden. je zou het dan als een blijk van affectie kunnen beschouwen en aldoende niet elders je frustraties moeten afreageren.

Dronkoers 11 februari 2008 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3251745)
dat zou jij graag wel hebben hé, zo gepakt worden. je zou het dan als een blijk van affectie kunnen beschouwen en aldoende niet elders je frustraties moeten afreageren.

Lijkt me best wel kinky ;-)

deJos 11 februari 2008 19:45

Bedankt voor de goede input guys. Als er nog iemand iets aan toe te voegen heeft kan ik ons idee helemaal opbergen...

manta 11 februari 2008 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deJos (Bericht 3251916)
Bedankt voor de goede input guys. Als er nog iemand iets aan toe te voegen heeft kan ik ons idee helemaal opbergen...

Jammer da ge dat in de Limburg zoekt . Bobbejaanland heeft zo'n stier staan .
Lijkt me ook een toffe plek om een vrijgezellenDAG van te maken :-P.

Kop/af 11 februari 2008 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deJos (Bericht 3250981)
Hi guys

Ben voor een vrijgezelle feestje :bday: op zoek naar een mechanische stier in een café of feestzaal of iets dergelijks. Heb het internet al afgeschuimd maar vind nikske.

We komen van Antwerpen en 't feestje zou plaats vinden ergens nabij Olmen, dus graag ergens daartussen of toch ni te ver hé.

Weet iemand waar ik zoietske kan fiksen?

PS:het budget is te klein om er eentje te huren... daarbovenop zouden we dan een zaal moeten hebben en dat hebben we dus niet.

(Een voorbeeld van een machanische stier vind je HIER)

Diene mens heeft er een staan denk ik!!!!!!:lol:
JEAN-LUC DEHAENE
Minister van Staat - Europees Parlementslid
B-1800 - Vilvoorde

Duvelke 11 februari 2008 20:25

dejos, de meeste mense hebben zo'n stier ook ni thuis staan ze :? :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be