![]() |
Noem me één voordeel om België samen te houden
Ik zit hier zo te denken bij mezelve,waarom dat stom België nog samenhouden
Ik zie enkel voordelen met een onafhankelijk Vlaanderen Kan het hier eens iemand vertellen AUB...... |
Citaat:
|
Koningshuis, handige vlag, landkaarten, grootheid, grootsheid, veelheid van regeringen, prima belastingsstelsel, internationale faam... :roll: :roll: :roll:
|
Citaat:
|
Onze politiediensten, om er maar één te noemen. De politie opsplitsen zou de klok op het gebied van veiligheid 20 jaar terugdraaien.
Dan is er nog de nakende vergrijzing, die harder zal toeslaan in Vlaanderen. En zo kan ik nog een tijdje doorgaan. |
Haha @ vergrijzingsargument. Je kan dat simpelweg niet loskoppelen van alle andere gecollectiviseerde middelen - waar er niet bepaald een transfer is van V naar W, hé. :p
Ik zie maar 1 goed argument en dat is mijn entertainment op dit forum. Spijtig wel dat alle vn'ers niet door hebben dat hun goede argumenten evenzeer van tel zijn om alles tot op het individu te dencetraliseren. :( Die consequentie hebben ze nog niet. Wat ik me af vraag; vanwaar komt dat argument van die politiediensten? Leg dat eens wat verder uit? (En vul gerust die lijst aan.) |
Citaat:
Grensoverschrijdende politionele samenwerking in Europa is echt een lachertje. Citaat:
|
Citaat:
Enfin, zoiets kan ook in een confederatie, me dunkt. |
Citaat:
Dus vlak voor je eenzijdig de onafhankelijkheid uitroept doe je nog één bod : "Wij zijn de baas of jullie krijgen de chaos en vallen zonder centen !" (niet schrikken van het antwoord) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit zoveel criminaliteit,vroeger met de rijkswacht was het veel beter,er is ook op die manier enorm veel geld naar Wallonië gevloeit(was je ook vergeten te vertellen he geert) Nee ,met een onafhankelijk Vlaanderen zouden de politiediensten alles beter onder controle kunnen houden |
Citaat:
|
Citaat:
Als we daár al niet meer vanuit mogen gaan, dan zie ik een vrij groot probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, niet van ditland op zich, want dat is maar een stukje grond zoals overal ter wereld, maar van de manier waarom dit land omgaat met zijn bevolking. Om te beginnen de manier waarop VHS de macht heeft gegrepen samen met links, gewoon door zaken die reeds opgelost waren, in de media te gooien en een paar 10.000mensen hun jobs te doen verdwijnen, België dat land waar ze vergiftigt vlees exporteren was de reputatie die we er aan overhielden. Daarna werden jaar na jaar de staatseigendommen verkocht om de begroting op te smukken, eigendommen die reeds lang afbetaald waren en waar geen cent belanstingen meer voor verdween, eigendommen die met een terughuurcontract werden verkocht, zodat de nieuwe eigenaar er zeker van was, dat ze hem eigenlik niets kosten en hij in werkelijkheid gewoon het geld leende aan de Belgische staat, met als bonus een mooie gebouw er bij. Maar daar houd het niet op, want we kregen nog eens een belastingsverlaging voor de werkende mens, die wel pas binnen 20 jaar inwerkig treed en als toemaatje kregen we ook nog eens een paar ecotaksen gratis en de eliataks om de gemeentes te vergoeden voor hun verlies aan inkomsten na de verkoop van electrabel. En we gaan verder, want het leven stopt niet. We kregen er ook nog de snel Belg wet bij en als toemaat het stemrecht voor niet EU-burgers. Maar wees niet bang we kregen ook nog eens een toegelaten meerprijs voor groenstroom en een controle instelling op de energieprijzen die niets mag zeggen over de energieprijzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be