![]() |
VLD-foef Fientje Moerman komt terug naar Vlaams Parlement
Opgestapte minister Moerman nu Vlaams parlementslid
![]() In oktober vorig jaar kwam ze in opspraak en moest ze ontslag nemen als Vlaams viceminister-president en minister van economie. Gisteren raakte bekend dat ze sinds half januari bestuurslid is van Sea-Invest en vandaag kan ook de politieke carrière van Fientje Moerman herbeginnen. Het Open Vld-kopstuk legt vanmiddag de eed als Vlaams parlementslid. De Oost-Vlaamse volgt Marc Cordeel op. Die zet zijn mandaat stop, zoals binnen de partij al was afgesproken. Een eerherstel dat kan tellen dus voor Moerman. bron : laatste nieuws Je moet maar durven.... |
Is meer dan duidelijk dat je graag Josphien zou noemen inplaats van Marleen.
Ga eens naar het topic Decoorne,is niet ver van jou trouwens :lol: |
Waar ik wel kan inkomen,met blauw staat niemand in de kouw...na blauw kan je zelfs het diepvriespunt van azote verdragen.
|
|
Fientje moerman is back!
Eedaflegging in het Vlaams parlement vandaag woensdag.
De klokkenluider Rudy Aernoudts die de zaak over de consultancy aan het licht heeft gebracht blijft “afwezig”. De ombudsman die het als ernstig man als “onbehoorlijk bestuur" catalogeerde is ook al weg. Waarom zei meneer Somers dat dit niet kon? Heeft Open VLD dan werkelijk te veel stemmen dat zij er in 2009 …of vroeger er nog een paar tientallen duizenden willen verliezen. Ondertussen, het onderzoek lopend beschikt Fientje Moerman terug over een parlementaire “onschendbaarheid”. T'zal weeral de werking van het gerecht vergemakkelijken. Nogmaals bewijst een democratische partij dat zij boven alles staan en lacht zij de Vlamingen vierkant uit! Naar waar gaan de open VLD stemmen deze keer naartoe en wie mag er tussen hen voor goede naar de privé markt? Daar vertegenwoordigd een verdachtmaking van “gesjoemel of oplichting” nog altijd een C4 die blijft of niet? Een schande voor Vlaanderen! Zijn wij werkelijk beter dan Charleroi! |
tja, dat zo iemand nog in de politiek aan de bak komt, verwondert me niet, daar kan immers allles, maar dat ze in het bedrijfsleven zulke posities krijgt, versta ik toch niet.
|
Wanneer je als fabrieksarbeider een fles cola steelt dan lig je op straat, maar hoe hoger je op de maatschappelijke ladder staat, hoe kleiner je verantwoordelijkheid.
|
Waarom zitten vrouwen nu ook weer in de politiek? Ach ja, hopen dat één of andere zichzelfhatende loser die communistische heks bezwangert, dan zal ze wel met haar kindje voor de haard willen zitten.
|
Citaat:
Ik heb ooit negen maand zonder werk gezeten na een gewoon einde van tijdelijk contract, zelfs met geschreven en telefonische bevestigingen van mijn chefs dat ik een zeer goede, snelle en betrouwbare kracht was. Honderden sollicitaties en de domste redenen hoorde ik om me niet aan te nemen. Maar iemand als Moerman krijgt direct een vetbetaalde topfunctie aangeboden. Ik walg hiervan:evil::evil::evil::evil::evil: |
Citaat:
Zelf meegemaakt in het middenkader ; wij waren tegenover de directe concurrent als kat en hond en bestreden mekaar tot op het randje van het wettelijke en gingen aan de haal met elkaars beste medewerkers...WANT onze afgevaardigd bestuurder had ons duidelijk orders gegeven : firma ... is de vijand, this is destroy or be destroyed, en diegenen die hun resultaten en afdelingen daar niet aan kunnen toetsen, zullen vervangen worden. Resultaat : Full scale war ( op bedrijfsniveau) ging dan dineren met een belangrijke klant in een ondertussen falliet duur restaurant en wie zag ik ? Mijn afgevaardigd bestuurder en zijn tegenpartij van de "te destroyen" firma die hartelijk dineerden en lachten (vermoedelijk met die sukkels die voor hun werkten en nu mekaar aan het kapot aan concurreren waren) In de CEO wereld geldt net hetzelfde als in de politiek : "ons kent ons", 6 jaar mandaat en dan wisselen ze gewoon ergens van firma. en alleen op capaciteiten ( de ene uitzondering niet na gelaten) geraakt ge in dat wereldje echt niet in:roll: |
Moerman was trouwens ook het genie dat vond dat de maximumprijs voor een gewoon brood iets middeleeuws was.....
afschaffen !!! en ondertussen kunnen allenstaande moeders hun kinderen steeds duurder brood voorschotelen. Zo'n mensen hebben nooit in hun leven echt zelf voor hun bescheiden potje moeten zwoegen:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel zijn er hier en daar nog enkelen die in fantasialand leven.:? |
Citaat:
dicocopje kent duidelijk bruut geweld niet;-) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
onvoorstelbaar gewoon... zonder commentaar !
|
:roll:Open VLD...
moet ze nu ook die ontslagpremies teruggeven ??? :twisted: |
Citaat:
. stelling : Ge moet alleen hard werken, héél hard en uw door de natuur gegeven intelligentie gebruiken en ge zult hier nog tot de absolute top doordringen. jaah, ik ga het "maken". dat verhaaltje "pakt" wel bij de meesten. en dan worden ze 40-50 , ze hebben meerder huwelijken achter de rug (veel werken is ondanks uw madam van geld te voorzien echt geen garantie op huwelijksgeluk) , ze worden nog méér onder druk gezet ( de nieuwe lichting high potentials van eind twintig, begin dertig jaar staat immers klaar om voor minder geld hun hoge functie (vooral de titel) over te nemen....en dan slaan ze door he. zelfmoord, drank, depressie enz... Citaat:
Gezonde concurrentie is een mooi fabeltje. Ga het eens vertellen aan de boys van ABN amro die net overgenomen zijn door Fortis; Of nog beter , aan de nieuwe werknemers van GM die de oude gaan vervangen. alhoewel GM een financiele ramp is... Citaat:
de meesten zien dat pas in als het hun persoonlijk treft. en dan krijgt ge die naive verhaaltjes: "ik werk al zovele jaren bij ....en nu word ik zonder boe of ba samen met mijn collega's aan de deur gezet , alhoewel wij dit jaar een ongelooflijke operationele winst hebben, en ik was zone harde werker mijnheer, hoe ga ik nu mijn huis afbetalen??" :roll: hoe erg ook, ik moet altijd erg mijn best doen om met zo'n ongelofelijke naieviteit niet hard te lachen. darwin in het bedrijfsleven is very, very alive and kicking. en niemand die er voorlopig iets aan doet. en eerlijk gezegd, ik denk ook niet dat het nog veranderd kan worden voor een lange tijd. |
Yup,die premies ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
En nog trekken als ex-minister op onze kosten voor onbekwaamheid ! ! ! ! ! ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be