Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Leterme opgenomen in ziekenhuis!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101926)

omaplop 14 februari 2008 18:18

Leterme opgenomen in ziekenhuis!!!

Na het etentje gisteren, gegeven door de premier!!!

I amsterdam 14 februari 2008 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 3256950)

Is de geheime dienst te actief?:roll:

I amsterdam 15 februari 2008 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 3256950)

Laten we Leterme een steuntje in de rug geven en hem een spoedige genezing toewensen.
Is er een site om hem beterschap te wensen?

Sorry

Bij binnenland is een draadje hierover?

bk232214 15 februari 2008 12:03

De ware aard

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3257894)
Laten we Leterme een steuntje in de rug geven en hem een spoedige genezing toewensen.
Is er een site om hem beterschap te wensen?

Ik hoop dat Leterme vlug herstelt is wand de gieren zijn al aan het rond vliegen. Sommige politiekers wrijven zich al in hun handen wand(sommige) politieker kennen geen schaamte

I amsterdam 15 februari 2008 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 3257912)
Ik hoop dat Leterme vlug herstelt is wand de gieren zijn al aan het rond vliegen. Sommige politiekers wrijven zich al in hun handen wand(sommige) politieker kennen geen schaamte

Belgie heeft nog geen Russische toestanden.

Knuppel 15 februari 2008 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3257951)

Zeker weten?

HAMC 15 februari 2008 12:48

Ik hoop maar dat het goed zeer doet. :)

omaplop 15 februari 2008 15:50

Er is inderdaad een item hierover op binnenland, had ik niet gezien. Dit mag gerust gesloten worden.

Garry 16 februari 2008 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3257951)

Wie weet?

I amsterdam 14 maart 2008 09:28

Van regeren met belgicisten word je blijkbaar ziek

http://www.gva.be/nieuws/Politiek/default.asp?art={5FD558A0-E5EF-4806-8DB2-42B9C34676F0}

Anna List 14 maart 2008 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3257986)
Ik hoop maar dat het goed zeer doet. :)

stuurt mss een bloemeke, ne cactus of zo :-P

Rob Roy 14 maart 2008 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3301675)
Van regeren met belgicisten word je blijkbaar ziek

http://www.gva.be/nieuws/Politiek/default.asp?art={5FD558A0-E5EF-4806-8DB2-42B9C34676F0}

Wat lees ik daar in dat artikel?:

Citaat:

Volgende week gaat het dan over de samenstelling van de nieuwe regering: verdeling van portefeuilles en bevoegdheden. Donderdag legt Leterme I de eed af bij de koning.
Hoezo, samenstelling van de nieuwe regering? Welke regering en welk programma? 8O

bk232214 14 maart 2008 18:03

Oplossing Is

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 (Bericht 3257912)

wil mr leterme vlug beter worden dan moet belgie vlug splitsen dan is hij zo genezen

dokter vlaanderen

Garry 18 maart 2008 17:40

Leterme opgenomen in de geschiedenisboeken. Langste formatie, kortste regeertermijn.

Knuppel 18 maart 2008 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3308638)
Leterme opgenomen in de geschiedenisboeken. Langste formatie, kortste regeertermijn.

In alle geval zal het de laatste federale regering zijn. Om die reden alleen al zal Leterme minstens zoveel slikken en toegeven als Verhofstadt heeft gedaan om 'zijn' regering overeind te kunnen houden. Elke nieuwe regeringsvorming zal immers nog moeilijker worden dan deze al was.

Garry 18 maart 2008 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3308739)
In alle geval zal het de laatste federale regering zijn. Om die reden alleen al zal Leterme minstens zoveel slikken en toegeven als Verhofstadt heeft gedaan om 'zijn' regering overeind te kunnen houden. Elke nieuwe regeringsvorming zal immers nog moeilijker worden dan deze al was.

Waarschijnlijk wel, maar waar zijn al die strijdvaardige Vlaamse leeuwen die voor wat anders gekozen hebben en belazerd zijn door die bende kloefkaffers. Wanneer gebeurt er hier in dit stom land eigenlijk eens wat om paal en perk te stellen aan al dat bedrog en vooral aan al die bedriegers. Gelaten wachten, lullen aan de toog, gal en gif spuwen achter onze computers, en dreigen met de komende verkiezingen, alsof dat verschil zal maken, ze hebben deze maal de verkiezingsuitslag niet gerespecteerd, waarom zouden ze volgende verkiezingen wel de uitslag respecteren. Hoelang gaat het nog duren voor dat er actie ondernomen wordt. Wat zijn Vlamingen toch een bende echte broekschijters.

Knuppel 18 maart 2008 21:20

Citaat:

Wat zijn Vlamingen toch een bende echte broekschijters.
DE Vlamingen zijn niet allemaal broekschijters, maar zij die actie ondernemen wordt zelfs het vreedzaam betogen onmogelijk gemaakt door politie die uit heel Belgique wordt opgetrommeld.

Garry 18 maart 2008 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3309136)
DE Vlamingen zijn niet allemaal broekschijters, maar zij die actie ondernemen wordt zelfs het vreedzaam betogen onmogelijk gemaakt door politie die uit heel Belgique wordt opgetrommeld.

Dat is allemaal wel zo Knuppel maar ge moet goed zot zijn om nog op die manier te gaan betogen. Doen zoals de boeren of de transportsector. In slakkegangetje met de auto langs alle toegangswegen naar Brussel. Ik woon aan de kust maar ik heb het er best voor over om dat week na week te doen tot ze barsten.

Knuppel 18 maart 2008 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3309232)
Dat is allemaal wel zo Knuppel maar ge moet goed zot zijn om nog op die manier te gaan betogen. Doen zoals de boeren of de transportsector. In slakkegangetje met de auto langs alle toegangswegen naar Brussel. Ik woon aan de kust maar ik heb het er best voor over om dat week na week te doen tot ze barsten.

Akkoord. Alleen vergt het organisatie om resultaat te boeken. Welke 'democratische' partij denk je dat hieraan wil meewerken?

Garry 18 maart 2008 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 3309259)
Akkoord. Alleen vergt het organisatie om resultaat te boeken. Welke 'democratische' partij denk je dat hieraan wil meewerken?

Voor zover je hier in België van democratisch kunt spreken zijn alle partijen democratisch en ja, buiten het VB is er niet veel meer dat aan de kant staat maar om daarmee succes te boeken heb je niet zo een grote massa nodig hoor, en aangezien dat jij van oordeel bent dat de Vlamingen meer en meer bewust worden zou die opkomst meer dan aanzienlijk moeten zijn wat tevens een teken is aan de andere partijen, maar er gebeurt gewoon niets. NIETS-NULLA-NIENTE-RIEN DE KNOTS!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be