Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vindt u die ING-banner op de site ook zo rete-irritant? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101927)

Zwartengeel 14 februari 2008 18:58

Vindt u die ING-banner op de site ook zo rete-irritant?

Dat jankende mens gaat mij na een tijdje gewoon op de zenuwen werken. Nog iemand?

Dronkoers 14 februari 2008 19:00

Eigenlijk nie, ik let gewoon niet op die banners ;-)

Kim 14 februari 2008 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3257040)
Dat jankende mens gaat mij na een tijdje gewoon op de zenuwen werken. Nog iemand?

Om nog maar te zwijgen van die immense reclameborden op de straten (met die jankende kerel erbij). Echt, minst geslaagde campagne ooit!

Kazan 14 februari 2008 20:36

Ik heb er nog niets van gemerkt.

Daimanta 14 februari 2008 21:28

Tsja, er zijn mensen die popupblockers hebben. En die hebben daar helemaal geen last van :o

filosoof 14 februari 2008 21:31

Vermits die bannerinkomsten een deel van de kosten van de site dekken...

Nierika 15 februari 2008 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3257316)
Tsja, er zijn mensen die popupblockers hebben. En die hebben daar helemaal geen last van :o

Ik dacht al, waar heeft de topicstarter het eigenlijk over...:-D

Jazeker 15 februari 2008 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3257040)

Ja, vreselijk. Al vind ik die met die roayl guard over Londen even irritant. Die kan ik al helemaal niet uitstaan.

Ik begrijp wel dat reclame nodig is om de site te bekostigen, natuurlijk.

vlijmscherp 15 februari 2008 16:37

geen last van, moet ik zeggen.

Jozef Ostyn 15 februari 2008 16:43

Ik let nooit op die banners.

exodus 15 februari 2008 17:27

Inderdaad zeer irritant. Ik let normaal niet op de banners, maar deze irriteert me wel.

Het gebruikt een typische reclametehcniek, een emotioneel geladen beeld dat je aandacht trekt. Bij die reclame voor ringtones doen ze dat ook; je ziet dan 5 filmpjes tegelijk waarvan er één emotioneel geladen is (een meisje die weent). Na enkele seconden wordt dat beeld uitvergroot.

Savatage 15 februari 2008 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 3258336)
Inderdaad zeer irritant. Ik let normaal niet op de banners, maar deze irriteert me wel.

Het gebruikt een typische reclametehcniek, een emotioneel geladen beeld dat je aandacht trekt. Bij die reclame voor ringtones doen ze dat ook; je ziet dan 5 filmpjes tegelijk waarvan er één emotioneel geladen is (een meisje die weent). Na enkele seconden wordt dat beeld uitvergroot.

Mij stoort deze reclamebanner ook bijzonder. Veel mensen hebben de gewoonte om langs banners te kijken op internet, dus moeten de fabrikanten wel iets aandachtstrekkend in elkaar steken. Het stomme is dat die banners op internet overal en plots kunnen opduiken. Op tv voel je nog ongeveer aan wanneer er reclame aankomt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be