![]() |
Hoe heet dat blaadje ook al weer?
Er lag vroeger in de krantenwinkel altijd een derderangs roddelblaadje volgestouwd met schreeuwerige koppen als:
Chinezen verwerken baby's in hondevoer! Vrouw legt eieren! Man ontwaakt uit coma met brief van God! (waarin o.a. stond dat de mensen geen pijpen meer mochten roken omdat de rook in Zijn ogen prikte) Verder natuurlijk clichés als Elvis die nog leeft en in Schellebelle een frituur zou openhouden, Hitler die vanuit een basis op de Zuidpool klaar is voor de aanval enz... Weet iemand wat ik bedoel, en of dergelijk leesvoer nog verkrijgbaar is? |
nu staat dat gratis op internet...
|
flauwe grap
Ik ben er echt naar op zoek. |
Citaat:
Internationale tabloids: National Enquirer Globe Magazine The Sun Veelal houden ze zich bezig met de Paris Hiltons van onze dagen, maar in hun komkommertijd rapporteren ze over de dingen waarover je het in je post had. |
Citaat:
Internationale tabloids: National Enquirer Globe Magazine The Sun Veelal houden ze zich bezig met de Paris Hiltons van onze dagen, maar in hun komkommertijd rapporteren ze over de dingen waarover je het in je post had. |
Was dat niet "Blik"? Maar het bestaat inmiddels niet meer, geloof ik.
|
Blik bestaat nog altijd hoor. Je had vroeger ook nog "Kwik", maar dat zie je niet meer in de winkels liggen (was zowat hetzelfde).
|
Heette dat niet 'De Nieuwe' of iets dergelijks?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik toen ook een tijdje gekocht in m'n zotte jaren. Was wel altijd lachen wat er in stond. :lol: |
Citaat:
MAN STOPT MET ROKEN. VERSLIKT ZICH IN NICOTINEKAUWGOM EN STERFT. |
Citaat:
Ik meende dat er ook steeds dezelfde slogan op de voorpagina stond maar die ben ik vergeten. Ik heb er wel spijt van dat ik die kranten toen weggegooid heb want je vindt er niets van weer op het Internet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De nieuwe?
|
Citaat:
|
hehe
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be