Jazeker |
15 februari 2008 20:30 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
(Bericht 3258311)
Ook op dit forum zitten lieden die denken dat Hillary Clinton werkelijk een heks is.
En dat zijn geen moslims.
Achterlijkheid is helaas overal te vinden, niet alléén in Saoedi-Arabië.
|
Helaas kan je in SA als heks in de 21 eeuw veroordeeld worden tot de doodstraf. Lijkt me toch iets dat je relativerende commentaar iets of wat uit de weg gaat. Ik ben ook geen Hillary-fan maar heb ergens de indruk dat ze misschien nog de beste is van de drie kandidaten. Als ik haar totaal niet mocht lusten en nog een grote van wat zeep gespeende bek zou hebben, dan zou ik het hebben over een "feeks" of "heks", maar we weten dan beiden dat het een scheldwoordje is en niet een verwijzing naar een baarlijke hoer van de Duivel zoals fundi's dat zien. Mocht ik het mis hebben, dan mag je linkjes geven naar posts van mensen die dat echt lijken te menen (en hou er aub. de NWO/UFO/Chemtrails/anti-darwin/chipping crowd er buiten ;-) ) Ik wil links naar serieuze posters en geen mensen die alle wetenschap en studies verwerpen want die zijn echt gewoon te marginaal in de maatschappij.
Je mag overigens ook gerust vergelijken met het Christelijke Europa uit de 15e eeuw, maar ik vrees dat je je dan vastrijdt qua argumentatie want dan zal het "zie je wel, ze zijn achterlijk" soort van reacties regenen en daar wil ik zelfs gerust het mijne aan toevoegen.
Het feit is en blijft dat SA een compleet achterlijk land is, dat qua verlichting en enige notie van mensenrechten ergens in de periode voor Christus is blijven steken. Ik vond het wel grappig dat de Grote Smurf van het land ooit in een charme-offensief naar het westen aankondigde dat vrouwen misschien binnenkort zelf eens met een auto mochten rijden maar dat hij dat heel snel heeft ingetrokken. SA is zowat de grootste sponsor van de meest grote fundamentalistische strekking qua Islam in heel de wereld (het Wahabisme). Geld genoeg overigens. In het verleden heeft de belgique regering ook sponsoring aanvaard vanuit SA voor de bouw van moskees waar nu de strengste leer wordt aangeboden en waar de folders en pamfletten van fundi's klaarliggen voor de gelovigen. En in die foldertjes en boeken staat niet bepaald hoe je harmonieus kan samenleven.
Ik kan enkel hopen dat op een dag in de zeer korte toekomst, er opeens geen druppel olie meer uit de bodem van SA komt. Eens zien hoelang er dan nog moslimextremisme op onze bodem wordt getolereerd. En eens zien hoe lang de neo-cons in de USA dan nog op hun troon zitten.
|