![]() |
belastingsschulden na 5 jaar kwijt gescholden.
Citaat:
En wij maar werken en jaarlijks afdokken aan belastingen. Vanaf nu moeten ze bij mij ook nier lastig vallen met belastingsbrieven. |
Interessant nieuws. :cheer:
|
Honderdmiljoen honderdduizensten, gemiddeld! En geen enkele grote vis van 200 miljoen elk of zo? Nie gevonde? Spijtig.
|
Hier scheppen ze een gevaarlijk precedent. Reynders is in vorm.
|
Citaat:
burgerlijke ongehoorzaamheid.. wordt beloond :twisted: |
Citaat:
pfffffffft :oops: |
Citaat:
Financiën moet kapot... in wiens voordeel ? |
moesten we nu eens gewoon allemaal stoppen met belastingen te betalen?
|
Citaat:
|
tof signaal aan de wanbetalers, les van reynders, betaal niet en we gaan u niet meer lastigvallen. Sorry voor al de papieren die we door uw bus hebben geduwd.
_BELGIE... |
Citaat:
dan zal ik je voor de fun mijn reactie eens demonstreren. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga toch passen, maar toch bedankt voor het aanbod. |
En onmiddelijk beginnen ze weer te kakelen als kippen zonder kop!
Mensen die na 5 jaar hun schulden nog niet hebben kunnen aflossen bij de belastingen zijn mensen die het gewoon niet kunnen. Op dat moment hebben de belastingen alles al gedaan wat mogelijk was. Loonbeslag, beslag op bankrekeningen e.d. als dat allemaal nog niet heeft kunnen bijdragen tot het aflossen van de schuld is het wel duidelijk dat die schuld nooit afgelost kan worden en de staat enkel maar geld kost. Maar voor mijn part doe je maar hoor, betaal je belastingen niet, maar kom niet huilen als de deurwaarder voor je deur staat want wie geld heeft kan zijn belastingen betalen. |
Mag ik de vraag stellen over de legitimiteit van die belastingscontroleur, of is dat teveel gevraagd?
|
Citaat:
|
Inderdaad...
Er wordt ook duidelijk vermeld: Volgens Reynders gaat het omMaar ja, als we maar kunnen zeveren... :-D |
Citaat:
|
Volgens goede bron gaat de Koning,als rijkste van dit land en Staatshoofd,om zijn land te redden,de rest bijpassen.
Fabiola doet alvast haar duit in het zakje. Paola ook. De Belgen verwarmen zich minder,en om een verhoging van verlies tegen te gaan,verwarmen zij zich meer.Zweten in Laken |
Citaat:
't is ook maar omdat de werkgever zich plooit dat er iets van uw loon verdwijnt. ik heb overigens niks tegen het principe 'belastingen'. maar ik verveel me en ik zou graag wat chaos zien. :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be