![]() |
Hoe naam in google te verwijderen???
Mensen,
als ik mijn naam in google intik, kom ik verscheidene items tegen, vaak website's waar ik héél vroeger al eens antwoorde en mijn naam naliet, zonder me te realiseren dat daardoor die post via google altijd is terug te vinden. Ik vind het vervelend:?, en ik wil niet meer dat mijn naam nog voorkomt in google. Temeer omdat ik een unieke naam heb, en zo altijd te herkennen ben.:? Sommigen zeggen dat de naam niet te verwijderen is.:? Hoe kan ik mijn naam verwijdert krijgen?? Bedankt voor de tips.;-) |
Niet.
|
Die kan je niet verwijderen, je kan wel vragen om je site uit Google te doen verdwijnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij via archieven..? |
Dus, ik heb mn naam laten verwijderen van bepaalde site, zodat, mn naam niet meer voorkomt in de site.
Maar als je dan mijn naam gaat googlen, kom je mijn naam dan toch tegen op deze site, hoewel deze eigenlijk is verwijderd, maw, er blijft altijd een oudere versie van de site bewaard?:? |
Citaat:
Welke archieven? Maar mijn naam komt ook vaak voor in teksten, zonder dat ik daar weet van had. Als ik vraag deze te verwijderen, zou dat dus geen probleem kunnen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Onee, er is wel een bepaalde post met dt-fout eh.:? Onder Magnificat enal geen probleem, maar niet onder mn identiteit.:? |
Een van de belangrijkste dingen op het internet: Wat op het internet wordt gezet, blijft op het internet. Als je iets van het internet wil afhalen, zal je afhankelijk zijn van de genade van de webmasters.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders is het mogelijk ook te vinden in wayback: http://www.archive.org/web/web.php (moeilijk wel) |
Citaat:
Probeer Google te contacteren: voor sommige zaken schrappen ze. |
Citaat:
|
Deze nick verlaten, andere opstarten... en aub.... neem een andere avatar ook ;-)
|
Citaat:
drastisch, maar effectief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be