Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ramen blinderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101973)

berre 16 februari 2008 09:33

ramen blinderen

ze hebben onlangs heel het perceel grond tegenover mijn raam opgeruimd van bomen, in afwachting dat ze beginnen met de bouw van een huis. ik vind het nu al vervelend dat ze vanop straat schuin mijn kamer kunnen binnenkijken, maar dit gaat nog vervelender worden als er een huis komt. dan kunnen ze vanuit dat huis recht mijn kamer binnenkijken.

ik ben dus op zoek naar de netste en efficiënste manier om ervoor te zorgen dat ik wel naar buiten kan kijken maar niet omgekeerd. kan iemand me hiermee verder helpen?

circe 16 februari 2008 09:42

Van die langwerpige lamellen? kan je een beetje schuin zetten zodat jij wèl naar die kant kan kijken, maar wie er rechtvoor staat kan niet binnen kijken

of scandiaflex: jij kan naar beneden kijken, rechtvoor kan niet binnen zien.

MaGNiFiCaT 16 februari 2008 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259382)
ze hebben onlangs heel het perceel grond tegenover mijn raam opgeruimd van bomen, in afwachting dat ze beginnen met de bouw van een huis. ik vind het nu al vervelend dat ze vanop straat schuin mijn kamer kunnen binnenkijken, maar dit gaat nog vervelender worden als er een huis komt. dan kunnen ze vanuit dat huis recht mijn kamer binnenkijken.

ik ben dus op zoek naar de netste en efficiënste manier om ervoor te zorgen dat ik wel naar buiten kan kijken maar niet omgekeerd. kan iemand me hiermee verder helpen?

Zorgen dat de kamer er mooi en netjes opgeruimd is, dan heb je niets om te schamen.....:-)

Dronkoers 16 februari 2008 09:45

Spiegelfolie...

en als de zon schijnt... zal het hen leren als ze binnen willen kijken :twisted:

MaGNiFiCaT 16 februari 2008 09:50

Ik denk dat je gewoon moet leren leven met de gedachte dat altijd iemand naar binnen kan kijken, als die dat echt wilt. Dus als je even echt niet wil dat men binnen kan zien; gordijnen dicht.

Trouwens, tevoren konden ze ook binnen kijken, al in de bomen klimmend, zonder dat ze door jou opgemerkt waren.

berre 16 februari 2008 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3259393)
Zorgen dat de kamer er mooi en netjes opgeruimd is, dan heb je niets om te schamen.....:-)

geen optie ;-)

berre 16 februari 2008 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3259396)
Spiegelfolie...

en als de zon schijnt... zal het hen leren als ze binnen willen kijken :twisted:

punt is: kan ik dan nog naar buiten kijken?

Dronkoers 16 februari 2008 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259405)
punt is: kan ik dan nog naar buiten kijken?

Zonder problemen, het is dan zoals een zonnebril met spiegelglazen (maar minder donker) , dus heb je ook geen last van de zon die binnenschijnt (allez, toch minder)

maddox 16 februari 2008 10:00

Ikea heeft leuke opties.
Lamellen en rolgordijnen bij de vleet.

berre 16 februari 2008 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3259408)
Zonder problemen, het is dan zoals een zonnebril met spiegelglazen (maar minder donker) , dus heb je ook geen last van de zon die binnenschijnt (allez, toch minder)

cool, dit is dus wat ik zoek. enig idee waar ik dit kan vinden? in de brico misschien?

berre 16 februari 2008 10:00

en hoeveel het zou kosten?

Dronkoers 16 februari 2008 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259414)
cool, dit is dus wat ik zoek. enig idee waar ik dit kan vinden? in de brico misschien?

Tuningwinkels... ;-)

Jazeker 16 februari 2008 10:00

Van die gordijntjes waar je wel door naar buiten kan kijken maar niet omgekeerd?

berre 16 februari 2008 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3259417)
Van die gordijntjes waar je wel door naar buiten kan kijken maar niet omgekeerd?

glasgordijnen, ja daar had ik ook al aan zitten denken.

berre 16 februari 2008 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3259416)
Tuningwinkels... ;-)

en is dat zelf plaatsbaar op u raam?

ps: ik weet wel geen enkele tuningswinkel zijn.

Dronkoers 16 februari 2008 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259415)
en hoeveel het zou kosten?

Vroeger, toen ik nog mijn ramen blindeerde van m'n auto, kostte het 25 euro per rol, was wel van Foliatec... niet de goedkoopste dus ;-)

berre 16 februari 2008 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3259422)
Vroeger, toen ik nog mijn ramen blindeerde van m'n auto, kostte het 25 euro per rol, was wel van Foliatec... niet de goedkoopste dus ;-)

mijn raam bestaat uit twee delen van elk grof geschat 1 op 1,5
hoeveel zou me dat ongeveer kosten? één rol genoeg?
en ook: hoe moet je dat goedje bevestigen op je raam?

MaGNiFiCaT 16 februari 2008 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259414)

gaan je ouders daar wel mee akkoord zijn? zo'n bruin raam zo plots tssn de andere?

Dronkoers 16 februari 2008 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3259420)
en is dat zelf plaatsbaar op u raam?

Als ge een handige en geduldige jongen zijt wel :-)

Citaat:

ps: ik weet wel geen enkele tuningswinkel zijn.
Tjah, het zijn er dan ook minder dan GB's eh :-P

Ik weet niet uit welke buurt gij komt...

MaGNiFiCaT 16 februari 2008 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3259422)

ah, dronkoers had een johnnycar dus....:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be