![]() |
Solian? kent iemand dit medicijn?
Mijn zus heeft dit voorgeschreven gekregen door haar psychiater omdat ze nogal onrustig is (angstig ook 's nachts) na onverwachts overlijden van ons vader.
Ik vraag me nu af of het 'nodig' en zinvol is en wat eigenlijk de gunstige effecten zijn want vind dat ze er eerder op achteruit is gegaan. Volgens die dokter zou ze dit net lange tijd moeten nemen wil het effect gunstig zijn (hij sprak zelfs van minimum 2 jaar...?) Iemand hier ervaring mee? |
ik zou tegen die psychiater zeggen dat hij het zelf maar moet slikken - die vent is geschift
een kalmeermiddel dat direct werkt kan er eventueel nog door om het ergste moment even op te vangen maar een antidepressiva maakt alleen maar dat er niks verwerkt wordt als je zus er binnen een paar maanden mee stopt zal ze nog aan haar verwerking moeten beginnen gezien deze chemisch werd uitgeschakeld en twee jaar ? dat je zus verdrietig en onrustig is en vanalles is normaal en natuurlijk - dat ze zich vooral door die beunhaas niet laat wijsmaken dat ze ziek is ze zou eerder abnormaal zijn als het haar geen bal kon schelen - en zo abnormaal zal die zot haar maken als je hem laat doen |
een kennis van mij zei zo eens tegen me
vroeger als iemand miserie had dan trok ik mezelf dat veel te hard aan nu na mijn behandeling ( met pillen ) mag er hier naast me eentje doodvallen dat doet me niks meer vervolgens vroeg ik hem - en ? voel je je nu genezen ? de psychiatrie maakt van mensen veelal zombies |
Citaat:
|
Dit is geen antidepresivum maar antipsychotica.
http://www.priory.com/focus13.htm |
Die dokters zijn zelf de grootste gekken. Uiteindelijk is er NIEMAND die weet wat die pillen uiteindelijk met je uithalen.
|
Solian
Bedankt voor de tips alleszins
Ik was ook al geen voorstander |
second opinion vragen.
|
Citaat:
Coekie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be