![]() |
Moord op diana: nieuwe revelaties
Er zijn nieuwe revelaties van de moord op Diana. De voormalige Butler van Diana, Paul Burell, heeft toegegeven in een geheim gefilmde tape dat hij onder ede gelogen heeft om bepaalde zaken over Diana's dood te verwijzigen. Dit kwam er vooral na een 3 uur durend gesprek met de Queen. De Queen zei ook tegen hem dat er 'dark forces' aan het werk waren achter de schermen in de U.K.
Deze laatste revelaties wijzen duidelijk weer op dat er meer aan de hand is dan gewoon een auto ongeval. Citaat:
http://infowars.net/articles/februar...08_b_Diana.htm |
nu weten we NOG niet wat er dan wèl gebeurd is!
|
Diana wist te veel en moest verdwijnen.De zoveelste politieke moord.En nog zijn er mensen die deze politieke criminelen erkennen.Wat is er van respect voor ons zelf en onze kinderen gebleven.
|
Citaat:
Of nee, wacht. Ze wist van het 9/11 complot en werd uiteindelijk vermoord door de reus van de Bende van Nijvel. |
Diana is gewoon ontvoerd door aliens in UFO's en dat lijk in die auto was maar een planted proof. Diana is nu volledig ingewijdt in de lizardwereld en is druk bezig de economische crash te sturen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Makes sense to me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet een perfect legitiem onderwerp waarvan er bewijs is (de bewuste tape) weer belachelijk gemaakt worden door nietszeggende commentaren. Er wordt in de post zelfs niet gesproken over NWO.
Toont weer de maturiteit van sommige posters hier aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, voor iedereen die de feiten een beetje kent is het wel duidelijk dat het een moord was. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Neen, beste exodus, het is niet zo dat "voor iedereen die de feiten een beetje kent is het wel duidelijk dat het een moord was". Dat is de denkfout die jij keer op keer maakt. En keer op keer blijkt dat jouw "feiten" geen feiten zijn, of dat de conclusies die je uit de feiten trekt daar helemaal niet uit volgen. Om maar te zwijgen van de vele echte feiten die je negeert en het totaal onlogisch verhaal dat jouw conclusies veronderstellen. De voorpagina van The Independent is vandaag wel grappig. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat niet over mij, maar over de feiten die ik gepost heb. Of kan je aantonen dat het filmpje waarin Burrel die verklaringen doet vals is. Ik wil het gerust geloven, maar dan moet ik bewijzen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij post zelden feiten, dat is net het punt exodus. En wanneer je al feiten post, dan zijn jouw conclusies helemaal niet de logische gevolgen van de feiten. Voor de rest noteer ik jou zoveelste stromansargument. Ook dat pleit niet voor de waarde van jouw stelling. Maar ik vind het prima dat je bewijzen nodig hebt. Nu nog deze lovenswaardige regel op jouw eigen posts toepassen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be