![]() |
Wat hebben jullie ALTIJD bij jullie?
Wat hebben jullie altijd bij jullie? Wat is onafscheidelijk?
Dus de kleding, schoenen, trouw- of verlovingsring of andere ringen, piercings, Rolex, buiten beschouwing gelaten, want die draag je aan het lichaam. MaGNiFiCaT heeft altijd zn GSM, zn portefeulle (met bankaarten en lidkaarten, ed) en zn sleutels bij zich. Als hij opstaat is dit het eerste dat hij opneemt, en als hij gaat slapen is dit altijd het laatste dat hij naast zich weglegt. |
buiten kleren, meestal niets. zoals nu.
|
.
![]() |
GSM, sleutels, notaboekje, pen en portefeuille.
|
sleutels, ringen, horloge
Zonder die dingen voel ik me niet helemaal compleet |
![]() Moleskine notebook. Heb tientallen van die dingen (voor recepten, losse ideeën, reisverslagen, werkaantekeningen, referenties, afspraken, etc...) ALTIJD een exemplaar met ruitjes op zak. ![]() Favoriete pen. Verzamel die dingen. Heerlijk ouwerwets én betrouwbaarder dan om het even welk electronisch gadget. ![]() Music Maestro... onmisbaar; hopeloos verslaafd aan muziek. Net het nieuwste gadget op de kop getikt. Prachtig speledingetje. Functioneel én vooral mooi. (hou van mooie dingen) ![]() Leica M7; kenners weten waarom... Ook altijd en overal. ... naast de gebruikelijke onmisbare rommel: (auto)sleutels, bankkaarten, 'Papieren bitte', brillendoekjes, etc... |
Mobieltje, portefeuille, sleutels, ipod.
Zakdoekjes probeer ik bij te hebben, net als kauwgom/muntjes en een notitieboekje. |
Agenda/notebook, pen, lippenbalsem, zakdoekjes, kauwgum, kleine suikerrijke snack om te eten (suikertekorten opvullen), bril, dameshygiëne-spullen, pleisters en pijnstillers. Deze steken altijd in mijn tas die ik snel neem als ik ergens naartoe ga.
en verder de gadgets waar de moderne mens zoal verplicht mee opgescheept zit nl gsm, veel te veel bank-/klantenkaarten e.d. en natuurlijk m'n portefeuille. |
Portefeuille, sleutels, iPod. Vroeger toen ik nog rookte ook altijd sigaretten + aansteker + hopen kauwgum.
|
Auto- en huissleutels, portefeuille, tabak en aansteker
|
Portefeuille, sleutels.
Dingen die ik altijd vergeet: rijbewijs en mobiel. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb ik altijd bij mij? Citaat:
|
Lippenbalsem, een narcotica-achtig plakmiddel - de natuurlijke vijand van elk vriendje.
|
gsm en portefeuille hier ook sleuteltros (of is het eerder een sleutelhangertros...ik weet het niet goed).
|
uurwerk
|
Citaat:
|
De laatste tijd neem ik altijd een zakdoek mee. Ik ben immers verkouden.
|
Citaat:
![]() |
zakdoek, trouwring en sinds ik een maitresse heb ook altijd mijn gsm.
graptje! maar dat is het toch zo wat : zakdoek/trouwring/gsm. meestal ook een onderbroek aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be