Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat hebben jullie ALTIJD bij jullie? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102100)

MaGNiFiCaT 19 februari 2008 23:11

Wat hebben jullie ALTIJD bij jullie?

Wat hebben jullie altijd bij jullie? Wat is onafscheidelijk?

Dus de kleding, schoenen, trouw- of verlovingsring of andere ringen, piercings, Rolex, buiten beschouwing gelaten, want die draag je aan het lichaam.

MaGNiFiCaT heeft altijd zn GSM, zn portefeulle (met bankaarten en lidkaarten, ed) en zn sleutels bij zich. Als hij opstaat is dit het eerste dat hij opneemt, en als hij gaat slapen is dit altijd het laatste dat hij naast zich weglegt.

Duvelke 19 februari 2008 23:15

buiten kleren, meestal niets. zoals nu.

Kop/af 19 februari 2008 23:19

.

Metternich 19 februari 2008 23:33

GSM, sleutels, notaboekje, pen en portefeuille.

Daimanta 19 februari 2008 23:38

sleutels, ringen, horloge

Zonder die dingen voel ik me niet helemaal compleet

Desiderius 20 februari 2008 00:07

Moleskine notebook. Heb tientallen van die dingen (voor recepten, losse ideeën, reisverslagen, werkaantekeningen, referenties, afspraken, etc...) ALTIJD een exemplaar met ruitjes op zak.

Favoriete pen. Verzamel die dingen. Heerlijk ouwerwets én betrouwbaarder dan om het even welk electronisch gadget.

Music Maestro... onmisbaar; hopeloos verslaafd aan muziek. Net het nieuwste gadget op de kop getikt. Prachtig speledingetje. Functioneel én vooral mooi. (hou van mooie dingen)

Leica M7; kenners weten waarom... Ook altijd en overal.

... naast de gebruikelijke onmisbare rommel: (auto)sleutels, bankkaarten, 'Papieren bitte', brillendoekjes, etc...

lombas 20 februari 2008 00:35

Mobieltje, portefeuille, sleutels, ipod.

Zakdoekjes probeer ik bij te hebben, net als kauwgom/muntjes en een notitieboekje.

Groentje-18 20 februari 2008 00:42

Agenda/notebook, pen, lippenbalsem, zakdoekjes, kauwgum, kleine suikerrijke snack om te eten (suikertekorten opvullen), bril, dameshygiëne-spullen, pleisters en pijnstillers. Deze steken altijd in mijn tas die ik snel neem als ik ergens naartoe ga.
en verder de gadgets waar de moderne mens zoal verplicht mee opgescheept zit nl gsm, veel te veel bank-/klantenkaarten e.d. en natuurlijk m'n portefeuille.

Savatage 20 februari 2008 00:53

Portefeuille, sleutels, iPod. Vroeger toen ik nog rookte ook altijd sigaretten + aansteker + hopen kauwgum.

Dronkoers 20 februari 2008 06:27

Auto- en huissleutels, portefeuille, tabak en aansteker

Derk de Tweede 20 februari 2008 07:20

Portefeuille, sleutels.

Dingen die ik altijd vergeet: rijbewijs en mobiel.

Jazeker 20 februari 2008 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3266202)
Portefeuille, sleutels.

Dingen die ik altijd vergeet: rijbewijs en mobiel.

Tip: steek je rijbewijs in je portefeuille.

Firestone 20 februari 2008 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3266224)

:lol:

Wat heb ik altijd bij mij?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3266101)
Agenda/notebook, pen, lippenbalsem, zakdoekjes, kauwgum, kleine suikerrijke snack om te eten (suikertekorten opvullen), bril, dameshygiëne-spullen, pleisters en pijnstillers. Deze steken altijd in mijn tas die ik snel neem als ik ergens naartoe ga.
en verder de gadgets waar de moderne mens zoal verplicht mee opgescheept zit nl gsm, veel te veel bank-/klantenkaarten e.d. en natuurlijk m'n portefeuille.

Dat ging vlotjes, bedankt Groentje-18! ;-)

lombas 20 februari 2008 09:19

Lippenbalsem, een narcotica-achtig plakmiddel - de natuurlijke vijand van elk vriendje.

largo_w 20 februari 2008 09:28

gsm en portefeuille hier ook sleuteltros (of is het eerder een sleutelhangertros...ik weet het niet goed).

largo_w 20 februari 2008 09:28

uurwerk

PollyCorrect 20 februari 2008 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3265952)
MaGNiFiCaT heeft altijd zn GSM, zn portefeulle (met bankaarten en lidkaarten, ed) en zn sleutels bij zich. Als hij opstaat is dit het eerste dat hij opneemt, en als hij gaat slapen is dit altijd het laatste dat hij naast zich weglegt.

Majesteit in 3 persoon?

Kazan 20 februari 2008 11:13

De laatste tijd neem ik altijd een zakdoek mee. Ik ben immers verkouden.

Derk de Tweede 20 februari 2008 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3266224)

Anna List 20 februari 2008 11:25

zakdoek, trouwring en sinds ik een maitresse heb ook altijd mijn gsm.

graptje!

maar dat is het toch zo wat : zakdoek/trouwring/gsm. meestal ook een onderbroek aan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be