Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VBers kennen het VB programma niet... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102130)

jamás será vencido 20 februari 2008 15:53

VBers kennen het VB programma niet...

Want als zelfs Morel het al niet kent...

http://www.youtube.com/watch?v=1EuYQ4Nq5H4

toccata 20 februari 2008 16:06

Oud nieuws maar wel grappig
Dit is grappiger vind ik:-D
Nu ja in elke partij zitten volgens mij zo van die mensen die nogal een gebrekkige inhoudelijke kennis hebben,
VB zeker niet uniek hier

Metternich 20 februari 2008 16:07

Maar jong, dat is al oud nieuws...

Geert C 20 februari 2008 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3266978)

Ook een fan van Kaya41? :-)

jamás será vencido 20 februari 2008 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3267003)
Ook een fan van Kaya41? :-)

Wel boeiende filmpjes onder die naam: zoals ook over Roeland van Walleghem,
de man die zetelde voor het VB maar wel een FDFer had neergeknuppeld met houten tafelpoten, enz.

De Garde 20 februari 2008 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3267012)
Wel boeiende filmpjes onder die naam: zoals ook over Roeland van Walleghem,
de man die zetelde voor het VB maar wel een FDFer had neergeknuppeld met houten tafelpoten, enz.

een incident tussen plakploegen van de VU en het FDF waarna de FDF'er een hartstilstand kreeg. Van Walleghem kreeg vier maanden voorwaardelijk.

Er is nog een tijd geweest dat er gevochten werd tussen de plakploegen.

Zwartengeel 20 februari 2008 17:40

Hier is nog zo'n leuke uit de oude doos... :-P

jamás será vencido 20 februari 2008 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3267178)
Hier is nog zo'n leuke uit de oude doos... :-P

was dat niet redelijk recent?

Marlboro 21 februari 2008 23:34

Citaat:

Jij bent toch o zo makkelijk te pakken,denk toch eens 2 keer na man.Je maakt jezelf alweer belachelijk.

Jij moet eens met mij meegaan en wij zullen eens rond lopen int stad,waar er dus veel mensen zijn;we gaan eens vragen op welke aprtij ze stemmen en waarvoor hun partij staat,welke oplossingen ze voor bepaalde problemen hebben die er zijn in de maatschappij;je zal raar opkijken hoeveel mensen totaal geen moer weten waarvoor ze stemmen.
Of ze halen zo van die one liners naar boven omdat ze dat horen zeggen hebben van een politieker op tv.
Mijn punt is;tis bij alle partijen dus het geval er heel wat mensen bij zitten die het programmaniet kennen.

Niet vergeten dat morel bij de nv-a zat en later naar het vb is gegaan waar ondertussen ons programma net zoals de andere al veranderd zijn.

jamás será vencido 22 februari 2008 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3269488)
Jij bent toch o zo makkelijk te pakken,denk toch eens 2 keer na man.Je maakt jezelf alweer belachelijk.

Jij moet eens met mij meegaan en wij zullen eens rond lopen int stad,waar er dus veel mensen zijn;we gaan eens vragen op welke aprtij ze stemmen en waarvoor hun partij staat,welke oplossingen ze voor bepaalde problemen hebben die er zijn in de maatschappij;je zal raar opkijken hoeveel mensen totaal geen moer weten waarvoor ze stemmen.
Of ze halen zo van die one liners naar boven omdat ze dat horen zeggen hebben van een politieker op tv.
Mijn punt is;tis bij alle partijen dus het geval er heel wat mensen bij zitten die het programmaniet kennen.

Niet vergeten dat morel bij de nv-a zat en later naar het vb is gegaan waar ondertussen ons programma net zoals de andere al veranderd zijn.

niet te vergeten dat morel een kopstuk van de partij was,
en voor de camera loog over het VBprogramma.
Maar ja, leugens zijn ze bij het VB wel gewend...

daiwa 22 februari 2008 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3270074)
niet te vergeten dat morel een kopstuk van de partij was,
en voor de camera loog over het VBprogramma.
Maar ja, leugens zijn ze bij het VB wel gewend...

En dat weegt natuurlijk zwaarder dan een Freya Vandenbossche die het parlement staat voor te liegen.

jamás será vencido 22 februari 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3270110)
Dat weegt natuurlijk zwaarder dan een Freya Vandenbossche die het parlement staat voor te liegen.

Je bekent dus dat VBers vaak liegen.
Wat vanbdenbosche doet is momenteel irrelevant voor deze draad
het ene slechte maakt het andere immers nog niet goed...

backfire 22 februari 2008 13:26

Citaat:

D�*t vind ik niet zo erg.

backfire 22 februari 2008 13:28

Citaat:

Och man, die Morel is een machtsgeile sloer. Ze mogen ze hebben bij het VB. Maar die troela heeft niet het alleenrecht op zulke miskonkels. Als ik me goed herinner is dat Els Van Weert ook eens overkomen. Enfin, het overkwam haar bijna elke keer, het schaap.

Bolsjewiek 22 februari 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 3270227)
Och man, die Morel is een machtsgeile sloer. Ze mogen ze hebben bij het VB. Maar die troela heeft niet het alleenrecht op zulke miskonkels. Als ik me goed herinner is dat Els Van Weert ook eens overkomen. Enfin, het overkwam haar bijna elke keer, het schaap.

Morel is handig om Vanhecke om haar vinger te winden en zo een wig te drijven tussen hem en Gerolf en Flip.

Bolsjewiek 22 februari 2008 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 3269488)

1) Noem eens een reden waarom hij zichzelf belachelijk maakt.
2) Voor zover ik weet is Morel niet zomaar iemand op straat die toevallig voor het Blok stemt, maar een (te) actief lid van de partij.

Pavolini 23 februari 2008 10:41

Dat veel gewone VB-militanten het programma van het VB niet echt kennen is juist, zeker het sociaal-economisch programma kennen ze niet. Mocht dit wel het geval zijn, zou de partij allicht militanten verliezen, zoals ik al gemerkt heb...

Metternich 23 februari 2008 10:58

Citaat:

Tant pis zeg. Geweld tegen imperialisten �* la FDF is altijd en overal gerechtvaardigd.

Burkide 23 februari 2008 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3271574)
Tant pis zeg. Geweld tegen imperialisten �* la FDF is altijd en overal gerechtvaardigd.

Zelfs indien dit contraproductief werkt?

daiwa 23 februari 2008 14:08

Citaat:

Een Bettina Geysen, voorzitster van Spirit, die stiekem op een briefje moet spieken om op de vraag wat de naam Spirit eigenlijk wil zeggen te kunnen antwoorden vind ik veel meer afrontelijk, dat overkwam haar zelfs op tv in het programma Ter Zake. :rofl::rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be