![]() |
VBers kennen het VB programma niet...
|
Oud nieuws maar wel grappig
Dit is grappiger vind ik:-D Nu ja in elke partij zitten volgens mij zo van die mensen die nogal een gebrekkige inhoudelijke kennis hebben, VB zeker niet uniek hier |
Maar jong, dat is al oud nieuws...
|
Citaat:
|
Citaat:
de man die zetelde voor het VB maar wel een FDFer had neergeknuppeld met houten tafelpoten, enz. |
Citaat:
Er is nog een tijd geweest dat er gevochten werd tussen de plakploegen. |
Hier is nog zo'n leuke uit de oude doos... :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij moet eens met mij meegaan en wij zullen eens rond lopen int stad,waar er dus veel mensen zijn;we gaan eens vragen op welke aprtij ze stemmen en waarvoor hun partij staat,welke oplossingen ze voor bepaalde problemen hebben die er zijn in de maatschappij;je zal raar opkijken hoeveel mensen totaal geen moer weten waarvoor ze stemmen. Of ze halen zo van die one liners naar boven omdat ze dat horen zeggen hebben van een politieker op tv. Mijn punt is;tis bij alle partijen dus het geval er heel wat mensen bij zitten die het programmaniet kennen. Niet vergeten dat morel bij de nv-a zat en later naar het vb is gegaan waar ondertussen ons programma net zoals de andere al veranderd zijn. |
Citaat:
en voor de camera loog over het VBprogramma. Maar ja, leugens zijn ze bij het VB wel gewend... |
Citaat:
En dat weegt natuurlijk zwaarder dan een Freya Vandenbossche die het parlement staat voor te liegen. |
Citaat:
Wat vanbdenbosche doet is momenteel irrelevant voor deze draad het ene slechte maakt het andere immers nog niet goed... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Voor zover ik weet is Morel niet zomaar iemand op straat die toevallig voor het Blok stemt, maar een (te) actief lid van de partij. |
Dat veel gewone VB-militanten het programma van het VB niet echt kennen is juist, zeker het sociaal-economisch programma kennen ze niet. Mocht dit wel het geval zijn, zou de partij allicht militanten verliezen, zoals ik al gemerkt heb...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Bettina Geysen, voorzitster van Spirit, die stiekem op een briefje moet spieken om op de vraag wat de naam Spirit eigenlijk wil zeggen te kunnen antwoorden vind ik veel meer afrontelijk, dat overkwam haar zelfs op tv in het programma Ter Zake. :rofl::rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be