![]() |
Joden dienen een klacht in tegen Agnew
Jullie hebben het altijd over de moslims dat ze lange tenen hebben...
Wat met dit dan... Agnew werd door P-magazine geïnterviewd voor een artikel over ergernissen. Michael Freilich, hoofdredacteur van het maandblad Joods Actueel, vindt het artikel "schandalig en beledigend, vooral de passage over het feit dat Joden zich maar hadden moeten verweren". Wat deze uitspraak betreft, geeft Agnew toe dat hij te ver ging. "Met dit heel erg ongelukkig verwoorde statement wilde ik zeggen dat het Joodse volk geen monopolie heeft wat betreft menselijk leed." Verder benadrukt hij dat hij voor het interview benaderd is als comedian en dat ergernissen vaak grof en ongenuanceerd zijn. "Het gaat mij enkel om het principe van vrije meningsuiting. Ik wil het Joodse volk niet beledigen, maar ik wil ook geen uitzondering voor hen maken." Agnew zegt in een reactie ook dat hij geen racist of antisemiet is. bron vrt |
Goh, die VRT heeft weer wat gevonden om te melden :roll:
En dan nog wel onder immigratie :roll: What-the-freak ever. Joodse 'IMMIGRATIE' was hier langer dan jouw voorouders geloof ik. Zo rond 1500 reeds, Hoogmoedje. :oops: |
|
Citaat:
en dan maar spreken over die hoofdoekjes van moslims.... :lol: |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pzIAHZb4YzE :lol: |
Citaat:
|
Enfin, die wil iedereen kunnen beledigen, zonder uitzondering...:-P
Een b e p a a l d p u b l i e k zal daar van houden zeker?:? In Frankrijk zijn er zo ook één of twee die een zeker succes hebben bij een b e p a a l d p u b l i e k.. |
toch raar hé....
als de moslims protesteren tegen beledigingen... staat hier gans dat forum te springen over hoe onverdraagzaam ze wel zijn die moslims... maar als de joden dat doen dan is er nauwelijks of beter gezegd geen reactie... moet ik hier mijn conclusie uit trekken dat meer dan de helft die hier liggen bashen op de islaam gewoon verscholen zionisten zijn... :roll: ik denk dat ik er niet ver naast ga zitten met deze conclusie. |
Citaat:
Maar de reden waarom er meer wordt gezeverd over de lange tenen van de moslims dan over die van de joden? ZE ZIJN LANGER. Moslims zijn veel sneller "beledigd". Een paar weken terug nog verlieten een groep (15 stuks) moslims in hautain protest een restaurant omdat mijn vrouw een biertje bestelde bij haar eten (ze zat niet eens aan hun tafel). Als joden zo onozel beginnen te doen, dan kunnen we op hen ook kakken. Maar als het je kan bevredigen, joden zijn even achterlijk als moslims en katholieken hoor. |
Er zijn nogal veel mensen met een inlevingsprobleem : hoe voelt dat als al je familie
omgebracht is en er dan grapjes over gemaakt worden ? Lachen met een gehandicapte die zijn benen mist is daarmee vergeleken eigenlijk maar klein bier. |
Citaat:
Werd er geapplaudiseerd toen ze weggingen? of zou Jozef dat rassiestisch gevonden hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
o ja ... dus vanuit jouw redenering mag je met iedereen lachen die gehandicapt is ... zolang het maar geen gehandicapte jood is ... want dan moeten we medelijden hebben met zijn voorouders rare redenering... iedereen gelijk voor de wet zeg ik! als er met moslims moet/mag gelachen worden dan ook met joden... als er niet met joden mag gelachen worden, dan ook niet met moslims... |
Citaat:
Ze gaat in haar hotel naar het restaurant en daar zit een hoop moslims, collega's van elkaar waarschijnlijk, te eten. Zij gaat aan het tafeltje ernaast zitten en die gasten kunnen hun ogen niet in hun kop houden. Ze waren allemaal heel erg geinteresseerd, stijve nekken enzo. Tot ze een biertje besteld, dan was ze ineens niet meer begeerbaar :) Die mannen zijn doorgegaan, tegen elkaar schande aan het spreken over het lef dat die "vrouw" bier dierf drinken, en dan nog wel in hun aanwezigheid. Na de maaltijd gaat ze naar de bar om haar boek verder te lezen en ze besteld nog een biertje. Die gasten zaten op dat moment daar hun thee te drinken en waren tot in het diepst van hun ziel beledigd van dat tweede pintje en zijn dan terug vertrokken "hebt ge dat gezien? Dat is al haar tweede) Maar ze heeft niet geapplaudiseert, ze wou die mannen niet beledigen met hun kortzichtigheid. Goede vraag trouwens. Wie heeft wie hier eigelijk beledigd? Het wordt hoog tijd dat de moslims een paar elementaire lessen in beleefdheid volgen. Ze hebben het heel erg nodig, bende boeren. Je moet dus echt moslim zijn om je te laten beledigen door acties die met jou niks te maken hebben. D�*t is het verschil met de joden meneer hoogmoed. De moslims hebben zo'n lange tenen dat ze er zelf op trappen als ze een stap achteruit zetten. |
Citaat:
welke taal spraken ze.... |
Citaat:
|
Citaat:
In je eerste paragraaf kan ik je volgen, maar daarna ga je uit de bocht. Laat ik het zo stellen dat bepaalde langtenige individuen binnen elke gemeenschap nogal graag voor alles op hun achterpoten staan en daarmee nogal graag anderen mee oppeppen. Of het nu tegen Bush, de paus, de islam, de Joden, het VB of ga zo verder is. Ik zou moslims dus niet sneller beledigd noemen. Het probleem is wel dat veel van die snel beledigde moslims naar nogal gewelddadige reacties grijpen, terwijl snel beledigde Joden eerder juridische acties ondernemen. Misschien heeft het er ergens wel mee te maken, dat de Joden eerder die kans hebben, dan de moslims, dat laat ik in het midden. Toch ben ik het er niet mee eens dat de ene sneller beledigd is dan de andere. Overal heb je nu eenmaal mensen met lange tenen aan de top, die voor problemen zorgen, door anderen mee te voeren in hun visie. |
Citaat:
Terwijl 80% (of meer) van de (Marokaanse) moslims laag of niet geschoold is. |
Citaat:
Trap op de lange tenen van een lichtgeraakte Jood en je riskeert een rechtzaak. Trap op de lange tenen van een lichtgeraakte moslim, zeker als deze wat invloed heeft en je krijgt een fatwa en doodsbedreigingen. Nu: het is dat perpetum mobile van lichtgeraakte mensen met lange tenen, die telkens oproepen tot verdraagzaamheid van 1 kant, nl de tegenpartij ten opzichte van hun persoon, die ervoor zorgt dat de mensheid zich door de eeuwen heen in een spiraal van oorlog en onverdraagzaamheid gewerkt heeft. Conclusie: lichtgeraakte mensen met lange tenen en veel macht zijn een groot probleem. |
Ik vind moslims arroganter worden naarmate hun aantal groeit in woongebieden. Ik woon sinds 1992 hier in hetzelfde huis en tijdens de loop der zijn het hier nu 85 % moslims die hier wonen.
Mentaliteit is er in de loop der jaren totaal niet op verbeterd. Niemand spreekt nog met elkaar. Bijna dagelijks politie (vorige week 9 keer) voor problemen hier. In mijn straat is zo'n huis van het OCMW waar iemand een aantal maanden kan wonen. Afhankelijk van de inwoner is er veel politie. Ben in '98 ook overvallen thuis overdag door twee 'jongeren'. Nu heb ik honden en van moslims heb ik totaal geen last meer. Soms zijn ze wel boos als ik ga wandelen. Als die honden petten en doeken zien doen die raar en blaffen. Dat schiet dan wel dikwijls in het verkeerde keelgat van die 'o zo brave verdraagzame man'. Sommigen die ik van vroeger kenden en die vroeger nog vriendelijk een goeiedag zeiden, die bekijken je nu niet meer. En mijn aard is dat ik altijd vriendelijk probeer te zijn tegen mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be