![]() |
Voorspel de geboortes van 2008 - 2009
Als tegenhanger voor de in mijn ogen toch wat lugubere 'voorspel de dodendraad', de geboortedraad.
Gezien het hier ietwat makkelijker is wegens duidelijke voortekens, gelden voorspellingen pas als ze meer dan negen maanden op voorhand gegeven worden. ;) |
De filip gaan zijn matilleken weer volschieten
|
Trouwens, is een geboorte dan mooier dan een sterfte?
|
1. Prinses Astrid zal geheel onverwachts nog een kind baren. Maar vraag me niezt wat de naam zal zijn.
2. Ook Prinses Claire zal in de loop van 2009 een kindje baren. 3. en 4. Prinses Mathilde, die elf maanden na het kindje dat nu op komst is, een twweling zal baren. Nrs 3 en 4. 5. Ook Maxima zal bevallen. (Dit zal wel een Nederlands kind zijn, maar er staat nergens gezet dat het enkel Belgische kinderen lmoeten zijn. 6. Hoe oud is de vrouw van Wilfried Martens? Hmmm, neen, toch niet. Euhhmm, Dana Winner zal bevallen van een kind. 7. Oja, Carla Brunner wordt moeder. 8. Britney Spears krijgt het derde. 9. Amy Winehouse wordt moeder. 10. Er zal nog ergens een kind geboren worden, maar dat mag je zelf invullen groentje -18.;-) |
Citaat:
|
Groentje krijgt een drieling van Dronkoers.
En Kim een prachtige dochter van......:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Hier heb je vast een: ![]() |
Citaat:
8O Kinderbeul!!! ;-) |
En een koetje zal een kalfje baren.
Hopelijk zal dat kalfje vrolijk opgroeien in een weide en niet teveel mensen tegenkomen. |
Citaat:
Ik gok op een kind voor... Phaedra Hoste. Als ze eenmaal heure vent gevonden heeft, kan die gelijk aan de slag. |
Nog enkele nieuwe ideeën voor wedstrijdjes:
Voorspel de... nieuwe kankerdiagnoses van 2008: Frans Bauer miskramen van 2008: Wendy van Wanten (het kindje, niet de moeder) auto-ongevallen van 2008: Dr. Beaucourt zelfmoorden van 2008: Britney Spears hartaanvallen van 2008: Robert Waseige |
Sterven door het eten van een rauwe kogelvis 2008: Herman De Croo
|
Citaat:
|
Ik hoop dat Milquet er nog 1 krijgt, dan stopt ze mss met politiek.
|
Citaat:
Maar ik ben nogal voor evenwichten, vandaar deze draad. ;) [/veel te serieus voor in K&K] |
Trouwens... een doodgeboren kind, telt dat ook mee? :twisted:
(hopelijk heb ik nu niemand tegen de schenen gestampt :? ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koning Albert wordt 3-maal vader. Bij het ex-liefje van Tom Boonen, bij Freya Vandenbossche en bij Mathilde (alhoewel dat laatste zal geclaimd worden door prins Filip).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be