![]() |
Doet België er een goede zaak aan Kosovo te erkennen?
Ja of neen?
|
Dat is dus in elk geval een duidelijk toegelicht standpunt van de topicstarter!
|
Optie 3
|
Citaat:
|
Zoals Arkos...
In de kortst mogelijke tijd gaan hier weerom duizenden verrijkers binnenstromen. Met een sjaalste rond de kop.Joe menier,we woerd vervulg dur christlik honden uit serbi. En dan heb je de anderen... joe menier,wij wor vervolkt als serb in kosovo door de moslim. En zo krijgen we iedereen binnen. Mar er zal tit kom dat den vlamink ni meer kan betoal voor al dat volkske:-P |
Denk er iemand nu werkelijk dat belgie een keuze heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang de EU niet eensgezind is op dit vlak heeft België een stem. De amerikanen waren er als de kippen bij om Kosovo te erkennen. De EU-ministers kwamen vorige week samen in Slovenië. Naar het schijnt pleegden de amerikanen telefonisch contact met de slovenen om druk uit te oefenen om Kosovo te erkennen. Het is (over)duidelijk dat de amerikanen denken er een goede zaak aan te doen Kosovo te erkennen. |
Ja, maar naar mijn mening zou een land niet hoeven te gaan over de erkenning van een ander.
|
Als ik denk aan de veiligheid van 'onze jongens' in Mitrovica ben ik geneigd ja te zeggen. :?
|
Dat moest natuurlijk 'neen' zijn, in mijn vorige bericht. 8O Desalniettemin sta ik over het algemeen toch vrij positief tegenover de erkenning. :-)
|
Neen. Erkenning van de onafhankelijkheid van die opstandige provincie is een dwaasheid.
|
Citaat:
De Kosovaren hebben het recht in eigen handen genomen en riskeren nu de weg van de kalashnikov.Voorlopig zitten ze nog weggedoken achter een muurtje NATO-soldaten. het zij zo...niet onze zaak... |
Ik ben hier nog niet uit.
|
Kom wat in godsnaam hééft Belgie al dan niet te erkennen. België is meeloper..
|
Citaat:
|
Wie denkt België wel niet dat het is, dat het andere landen mag erkennen? :lol:
|
Citaat:
|
De EU zit gewrongen tussen Rusland en Amerika.
De meeste EU-landen zitten in de NAVO. Maar wij grenzen aan Rusland, niet aan Amerika. Rusland heeft twee "major's": 1. duizenden kernwapens (gericht waar naartoe?) 2. Gazprom Amerika zit verwikkeld in twee ontmoedigende conflicten zonder einde: 1. Irak 2. Afghanistan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be