![]() |
iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwww!!!!!! !!!IIIIIIIIIIIEEEEEEUUUUUUUWWW!!!!!
IIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWWWWW!!!!!!!!! !!!:crazyeye::crazyeye::crazyeye::crazyeye::?:?
Ik lig hier op bed, met de laptop naast mij, en wat zie ik opeens, zo op een meter van mijn laptop en mezelf??????8O8O8O Een muis. EEN MUIS!!!!!0X0X0X IN MIJN HUIS!!!!:evil::evil::evil: DOOD!!!!! DAT MOET DOOD!!!!!!!!!!:2gunfire::2gunfire::2gunfire::snipersm: |
En ik kan maar niet slapen; ik hoor hem altijd friemelen, en hij trapte nog niet in de val.:x Vanaf het dageraad wordt ga ik in de tuin werken.
|
DHL heeft mijn pakje dan toch nog gebracht. Ik stuur er nog een paar :mrgreen:
|
Ahzo, ik wordt gesaboteerd.:-o:x
Nu, ik zal maar opstaan en eerst een uurtje in de tuin werken, want ik heb héél veel te doen vandaag. Ik zal meteen maar zorgen dat ik enkele redbulls bij pe heb.:? |
Ge hebt dat beestje toch al eten gegeven eh ;-)
|
Er is zoveel in beweging in die openingspost dat ik dacht dat ik iets gewonnen had.
|
Citaat:
|
Een muis is nu nog niet zo erg er zijn heel wat lastigere beestjes die je kan tegenkomen.
|
Ik zal een kaarske voor u brande.
|
Hint, muizen houden van zoetigheid, niet van kaas. Een spekje werkt waarschijnlijk wel goed.
|
Citaat:
hangt er een vrouw aan die muis? Het zit namelijk zo dat elke vrouw een muis heeft (zo zeggen we dat hier toch in de Vlaanders). Misschien wil uw lief/verloofde/vrouw u op een onsubtiele manier (namelijk door met haar muis bloot te liggen) duidelijk maken dat je beter die laptop opzij schuift en... Ik zou die muis dus niet direct beginnen molesteren... |
Wat kan iemand nu tegen muizen hebben? Dat zijn toch de allerschattigste beesjes die je kan vinden? Ik heb telkens compassie als ik in de winter zo'n beestje langs de achterdeur moet buitenzetten in de barre kou.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wow. Redelijk vergevorderd. :-D |
Citaat:
Het is eens iets anders dan een vrouw eh ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be