![]() |
Geeft Redbull jou vleugels?
Geeft Redbull jou de vleugels dat het altijd beloofd, of net niet?
Voor mij, als ik te veel nachten na elkaar een te korte nacht had, of juist geen nacht had, doe ik beroep op de redbull om me te concentreren en niet in slaap te vallen achter mn laptop of papieren. Het werkt prima bij mij. Ook als ik me lichamelijk loom voel doe ik beroep op de redbull. Ik hou niet zo van de smaak, maar dan wel van de uitwerking. Ik ken mensen waar net het omgekeerde het geval is; ze houden van de smaak:-o en kunnen er goed van slapen:-o. |
Ik hou het bij karnemelk en 's morgens een bakkie koffie.
Zelfs cola drink ik niet. |
Ik drink het alleen als ik in het station nog niet goed wakker ben(want de automaatkoffie die ze daar hebben is niet te zuipen).
Probleem is dat je dan zo duur is als je naar een krantenwinkel gaat. Goeie koffie zal ik echter altijd prefereren boven RedBull |
Ik krijg geen slok van die kattepis binnen, bweirk :?
|
Misschien zou het mij wel vleugels geven mocht ik het door m'n strot kunnen krijgen.
|
bij mij werkt is het direct uitgewerkt, soms al na een half uur.
Ik drink nu wel heel weinig redbull, enkel als ik echt geen oog heb dicht gedaan en moet dan nog savonds gaan werken. |
Ik vind 'Burn' van coca-cola company beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
één keer gedronken en enkel maagpijn aan overgehouden.
|
Ik drink het regelmatig, vooral als ik overdag slecht geslapen heb (werk nachtshifts, 5 dagen op de week, 48 weken van 40-50u op een jaar).
Ik vind het beter smaken dan koffie, en beter werken dan sloten cola. |
Ik heb voor een examen eens redbull geprobeerd, maar dat effect was direct uitgewerkt bij mij. Ik heb er toen 4 a 5 gedronken op 1 dag tijd en toen was ik misselijk van dat spul.
|
Redbull smaakt absoluut niet lekker en het bezorgt me hartkloppingen.
|
Ik vind Red Bull heerlijk. Alleen krijg je wel last van diarree als je er teveel op hebt.
|
.
![]() ![]() |
Voor het slapengaan drink ik steeds een Senseo Extra Strong en een Redbull.
|
Nooit gehad, ik ben geen fan van pepdrankjes
|
Redbull is niet gezond en zeker geen gewoon drankje. Eigenlijk zou zoiets niet vrij verkrijgbaar mogen zijn in de handel vind ik.
Wat het drankje doet is je geen energie géven, maar de natuurlijke reserves die je lichaam nog heeft en die normaal gezien enkel maar vrijkomen als het onder heel hoge stress komt te staan of dergelijke aanspreken. Een beetje roofbouw plegen dus, waardoor je op het einde nog moeër en suffer achterblijft. Mensen met hartproblemen moeten al helemaal oppassen. Het doet je hartslag (extra) versnellen en je kan er (extra) hartkloppingen van krijgen. En je bloeddruk verhoogt vanaf twee redbulldrankjes. Ik vind het bovendien veel te chemisch smaken, maar dat is persoonlijk. Nog iets wat ik met vrienden eens heb uitgetest: je kan alle alcoholdrankjes met het meest absurd hoge alcoholgehalte mixen ... als je er een geutje redbull bijdoet, merk je niets meer van de alcohol... terwijl een stimulantia in combinatie met alcohol allesbehalve gezond is: Citaat:
|
Ik drink geen redbull aangezien ik last heb van hoge bloeddruk.
Vroeger peppillen gepakt, maar dat is me eens slecht bekomen. Bloeddruk was 20 over 12 :shock: Zwaar flashen ze... |
Een mengsel van een cafeinebevattend plantenextract , suiker en "taurine"...
Ik vond over "taurine" enkel de urban legends, maar nog geen wetenschappellijke analyse. Citaat:
In Frankrijk werd Red Bull verboden, nadat in Ierland en Skandinavische landen enkele doden vielen door combinatie van Red Bull met overmatig alcohol gebruik. http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_%28drank%29 Ik hou het bij koffie of thee en proefde het nooit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be