![]() |
Nederlanders kapen Belgische huizen weg
Citaat:
|
pfff oud nieuws voor de armen die hierdoor intussen al lang uit "onze" noordelijke bezette gebieden zijn verdreven
|
ik was ooit drie jaar postbode in kapellen
oa in de villawijken ik spreek van een jaar of acht geleden zonder overdrijven was minstens 90 percent van de bewoners daar nederlander - je ziet dat als postbode aan de namen btw de rijke nederlanders zullen wel binnenkort hun post zelf op het postkantoor moeten gaan halen en uitzoeken want met het hongerloontje van postbode kan je daar echt geen huurwoning betalen |
mss kan die krant morgen koppen dat het wiel is uitgevonden :roll:
|
Citaat:
dat is niet enkel in de streek van kapellen zenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Essen is een zeer mooi voorbeeld daarvan. |
Citaat:
|
Citaat:
het zou bovendien beter expliciet geweest zijn want dat kan je aanklagen niemand heeft mij idd ooit gezegd dat ik kapellen moest verlaten maar als er daar voor mij niets betaalbaars meer is komt dit voor mij wel op hetzelfde neer trouwens de laatste jaren dat ik in kapellen woonde was ik genoodzaakt daar iets te kraken gezien er niets was te vinden dat ik van mijn loon als postbode kon betalen en ja daar is men mij idd uiteraard wel manu militare komen verdrijven |
Citaat:
|
Citaat:
het burgerlijk wetboek schrijft echter voor dat men zich mag vestigen in een gemeente naar eigen keuze wat betekenen open grenzen bovendien indien de mogelijkheid zich te vestigen waar men wil enkel bestaat voor de rijken ? maar ja jij bent er blijkbaar ook voorstander van dus dat enkel rijken hier asiel kunnen krijgen en dat we de arme asielzoekers terug de oorlog of dood in moeten sturen |
Citaat:
|
Citaat:
in nederland is decadentie veel duurder - hogere grondlasten ed - als wij dat ook zouden doen zou hun voordeel veel minder zijn en dan zou het stoppen er is bovendien ook een heel bedenkelijk bilateraal akkoord tss de nederlandse en de belgische fiscus dat maakt dat nederlanders belasting op arbeid kunnen ontduiken door over de grens te gaan wonen heel slim onderhandelt destijds vd nederlanders om zodoende hun woningnood tegen te gaan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be