![]() |
DEEL LIBERAAL APPEL WIL WEL OPKOMEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* De beslissing van het Liberaal Appel om niet deel te nemen aan de verkiezingen van 13 juni, is bij een deel van de Antwerpse leden niet in goede aarde gevallen. Een groep rond de vroegere rechtse formatie Nieuwe Partij, gaat mogelijk zelf met een lijst naar de verkiezingen. Het Liberaal Appel besliste niet deel te nemen aan de verkiezingen omdat het Vlaams Blok voor deze verkiezingen geen kartel wil aangaan met de partij van Ward Beysen. Voor het einde van volgende week moet er duidelijkheid over zijn. |
Guess who this might be?
|
Ook al wens ik deze mensen veel geluk toe, zie dat je wel de toelating
hebt van de partij, want anders riskeer je uitgestoten te worden. 'k spreek van ondervinding. Zou Hendrik Boonen toch willen opkomen Rudy? |
Citaat:
|
Citaat:
s'Anderendaags waren er al concrete plannen om met een nieuwe formatie op te komen. Hendrik Boonen komt waarschijnlijk op bij een andere partij. In ieder geval is alles nog niet in kannen en kruiken en kan er nog wel wat gebeuren. Later deze week weten we al waarschijnlijk heel wat meer. |
Blijkbaar blijft LA afdeling Mechelen (groep Goovaerts) verder gaan, hoewel ik daar toevallig weinig mensen van Mechelen heb gezien.
Zij hadden vrijdag Meeting in Den Amitié (toevallig ook ons lokaal) met WB als spreker.('k moet zelfs blij zijn nu, want ik heb ne goeiendag en een hand gekregen) 't moet rustig verlopen zijn (+/- 15 deelnemers) zij blijven het voorbeeld van hun leider blijkbaar wel volgen Ook van ons hoort U deze week wel iets |
Citaat:
Als Ward binnenkort gecoöpteerd wordt door het Vlaams Blok, dan zal het echter wel versneld plaats vinden! Hopelijk wil de Liberale Alliantie het samenwerken onder één grote koepel van de kleine partijen overwegen? |
De Liberale Alliantie en de partij van Van Nespen gaan toch wel samenwerken voor 13 juni neem ik aan?
|
Je verzoek zal besproken worden op woensdag 10-03
|
Lees mijn PB.
Groeten Rudy Van Nespen Tijdelijk woordvoerder Onafhankelijke Alliantie |
Citaat:
Erg... |
steek je tijd tot ergens anders in. Zoek een hobby want dit is totaal zinloos
kans om verkozen te worden: 0% kans om met je kop op tv te komen: 1% kans dat je eens te gast mag zijn op een lokaal radiostation: 3% |
Citaat:
Onder andere daarom wou ik niet meer meespelen! Daarom dat een aantal mensen en ik een koepelformatie willen opstarten, waarin de kleine partijen en onafhankelijken toch vertegenwoordigd kunnen zijn. Eendracht maakt macht is met de invoering van de kiesdrempel namelijk het enige echte alternatief! |
Pallieter,
Ik neem aan dat je uit Lier bent, Je kan gelijk hebben, maar 't is 't proberen waard Het kost niet veel, en 't is een tijdverdrijf dat vrijblijvend is, Dus wie schaadt dit? Tenzij... uw partij misschien die komma percentjes juist zou kunnen gebruiken om meer macht te hebben dan de tegenstrevers. Al was het maar om de democratische gedachte te ondersteunen. En die media, die is beinvloed, maar dat weet binnenkort jan met de pet ook wel. Minder en minder wordt er naar politieke programma's gekeken dus... Hoop doet leven, en 't mijne is 't mijne en als liberaal verkies ik daar zelf te kunnen over beslissen, niet anderen |
Iedereen is welkom bij het Vlaams Blok, ook Ward Beysen, mensen die zich willen inzetten voor de "Vlaamse zaak" !
|
Citaat:
Iedereen is welkom, die zich wil inzetten voor de "Vlaams Blok zaak"! We zullen wel zien, wanneer jullie aan de macht komen, wat de Vlaamse zaak voor jullie nog waard is! Eén voorspelling: jullie vervallen in dezelfde politieke besluiteloosheid als de andere grote partijen! |
Het nieuwsbericht, zoals GVA het vandaag publiceert:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal deze partij Belgischgezind zijn?
|
Citaat:
Kort antwoord op uw vraag: JA! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be