![]() |
Vlaamse strijd : SPirit is verheugd manifest linkse intellectuelen
Spirit reageert verheugd op manifest linkse intellectuelen
![]() Bettina Geysen. Spirit-voorzitster Bettina Geysen is verheugd over de demarche van de groep intellectuelen en kunstenaars die stellen dat de Vlaamse strijd een linkse strijd is: "Spirit is de enige partij die compromisloos Vlaams én compromisloos progressief is. Wij kunnen het manifest van de Gravensteengroep dan ook volmondig onderschrijven. Ik hoop dat dit de ogen opent van diegenen die nog steeds denken dat krampachtig vasthouden aan de Belgische status-quo per definitie progressief is." Invloed VB Spirit betreurt dat de perceptie de laatste decennia onder invloed van het Vlaams Belang helemaal omgeslagen is: veel progressieve Vlamingen namen van de weeromstuit Belgicistische stellingnames in, om het verschil met het VB duidelijk te stellen. Dat zij zich daarmee op een uitgesproken conservatief discours vasthaakten, wordt nu eindelijk aan de kaak gesteld door de Gravensteengroep, aldus nog Geysen. (belga/ka) bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ectuelen.dhtml het VB heeft geen patent op Vlaanderen en overgrote deel stemt op die partij uit racistische overweging en niet voor de Vlaamse zaak... wie links,sociaal, democratisch en progressief is stemt niet VB of VLD |
Citaat:
is die geysen niet die domme geit die met die hoofddeksel zaak in gent zo'n vod over hare kop trok .................. als ze hare islam wilt , NIET IN MIJNE HOF OF DORP ISLAM , NEEN BEDANKT !!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een tijdje geleden toen Geysen in Ter Zake aan het woord kwam en men haar de vraag stelde wat spirit eigenlijk betekende moest ze stiekem op een briefje spieken om de vraag te kunnen beantwoorden. :rofl::rofl: |
.
|
Ooit zal je dankbaar zijn dat er iets is zoals het VB.
Begin meer en meer te denken dat je hoopt van ooit eens verkracht te worden door een moke.Een bruine jongere. Noteer...Ik kan wel begrijpen dat ze niet in een rij staan te wachten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Zelfs de grootste terdoodveroordeelde misdadigers staat men toe een laatste wens te formuleren. ... waarmee ik de spiritisten niet wil bestempelen als misdadigers, hoogstens als naïevelingen die zelf niet beseffen dat ze den boel om zeep helpen) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spirit is noch vlaams noch links, dus ik snap deze draad niet zo goed.
|
Citaat:
uw foto trukkage is al even slecht als je IQ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be