![]() |
Islamitische kunstwereld
Persmededeling, Regie der Gebouwen: Opening nieuwe tentoonstellingszaal bestemd voor kunst uit de Islamitische wereld (KMKG)
En wanneer komen de Talibannerkes om onze Westerse kunst te dynamiteren ...:? |
Ik zie het probleem niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunst is Kunst ...ook al is het van Moslims
|
niet op politics, mijn beste, niet op politics.
|
Citaat:
Iets anders is wel dat PoCo's zich (laten) inzetten voor taq�*ya en dat meestal ook nog zonder zelf te lezen, daarmee in feite de koran ontheiligend middels frauduleuze "interpretatie". Het zal mij trouwens een zorg zijn wat men flikt aan bouwsels/gietsels uit steen of beton maar tevens Mensen daarbij naar het leven te staan is voor mij erover. |
De Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis staan helemaal niemand naar het leven. Ga jij maar elders huichelen dat je iets hebt met mensen.
|
de enige vorm van kunst die de moeite waard is om tentoon gesteld te worden zijn verzen uit de Koran, zeer prachtig in gouden opdruk, al de rest is nep en bedrog en zou moeten verboden worden
|
Citaat:
![]() Mary says 'noooo'. |
Citaat:
![]() Mohammed says yes |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor een keer had ie toen gelijk, door zo'n stomme vraag ben je echt niet meer te redden. |
Citaat:
Beeldenstorm |
Zal schoon worden,al de terroristen van mohammed kunnen er naar de moslimkunst gaan kijken,messen,raketten,bommen,stenigingen,ophangen ,snelcursussen in de kunst...hoe vlieg ik torens in..hoe het beste profiteren van de ongelovige hoeren en honden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be