Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   9/11 samenzwering of niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102319)

eti1777 23 februari 2008 20:26

9/11 samenzwering of niet?

.

Burkide 23 februari 2008 20:28

Ik ben er vrij zeker dat het om een samenzwering ging. Indien niet van de NWO, dan wel van een groepje moslimextremisten dat Al-Qaida genoemd wordt ;-)

eti1777 23 februari 2008 20:31

:oops: Ik probeerde een enquete op te starten om een algemeen beeld te krijgen van wat Politics.be-leden er nu over denken, maar begrijp niet hoe de mogelijkheden in te voeren.:oops::oops::oops:

eti1777 23 februari 2008 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3272624)
Ik ben er vrij zeker dat het om een samenzwering ging. Indien niet van de NWO, dan wel van een groepje moslimextremisten dat Al-Qaida genoemd wordt ;-)

of beide.;-)

Babylonia 24 februari 2008 00:30

9/11 in 1 minute and more
http://www.youtube.com/watch?v=wDTpT6G_0To

koewachtenaar 24 februari 2008 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3272624)

Of een cadeautje van de isrealisch voor een beetje steun in het midden oosten.
We laten alle opties open hé.;-)

Asshen Sukar 24 februari 2008 11:48

Misschien zijn er per ongeluk 2 vliegtuigen ingevlogen toen de piloten epilepsie aanvallen kregen ?

Ramón Gitannes 24 februari 2008 12:38

Ge moet al zwaar mentaal gebrekkig zijn om het Osama-verhaal nog te geloven. Maar 9/11 is voorbij.
Ik hoop dat we in de toekomst de reflex zullen hebben om meteen de inside job-piste te onderzoeken wanneer er zoiets in ons land voorvalt. Dat is het enige goede dat ik uit deze troefbeweging zie komen. Ik hoop dat lokale politiemensen het spelleke nu ongeveer doorhebben en ook die reflex zullen hebben.

illwill 24 februari 2008 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes (Bericht 3273518)
Ge moet al zwaar mentaal gebrekkig zijn om het Osama-verhaal nog te geloven. Maar 9/11 is voorbij.
Ik hoop dat we in de toekomst de reflex zullen hebben om meteen de inside job-piste te onderzoeken wanneer er zoiets in ons land voorvalt. Dat is het enige goede dat ik uit deze troefbeweging zie komen. Ik hoop dat lokale politiemensen het spelleke nu ongeveer doorhebben en ook die reflex zullen hebben.

Je moet zwaar mentaal gebrekkig zijn om inside job verhaal zomaar te geloven zonder 1 enkel bewijs.

BenX 24 februari 2008 14:59

Ben jij zo of doe jij zo?

Sodomis 24 februari 2008 15:25

Ik kan moeilijk geloven dat 9/11 een inside job was:

Gewoonweg de timing en omvang van de aanslag alleen al, doet me vermoeden dat zoiets NIET kan uitgevoerd worden zonder 1 enkele klokkenluider. Je spreekt hier over een aanslag tegen de eigen bevolking eh.

Er zijn genoeg bewijzen dat Irak zou worden aangevallen.
De Koerdische rebellen werden oa op de hoogte gebracht van de Amerikaanse invasie voor 9/11/2001. De neocons hadden geen aanslag nodig om de invasie in Irak aan hun bevolking te verkopen.

De war on terror heeft er wel voor gezorgd dat landen zoals Israel, Rusland, Turkije, Sudan etc... de repressie in hun conflictgebieden konden opdrijven.
Met al het 9/11 conspiracy gedoe wordt de aandacht afgeleid van de ECHTE samenzweringen.

Savatage 24 februari 2008 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes (Bericht 3273518)

:lol:

Ramón Gitannes 24 februari 2008 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3273849)
Ik kan moeilijk geloven dat 9/11 een inside job was:

Gewoonweg de timing en omvang van de aanslag alleen al, doet me vermoeden dat zoiets NIET kan uitgevoerd worden zonder 1 enkele klokkenluider. Je spreekt hier over een aanslag tegen de eigen bevolking eh.

Er zijn genoeg bewijzen dat Irak zou worden aangevallen.
De Koerdische rebellen werden oa op de hoogte gebracht van de Amerikaanse invasie voor 9/11/2001. De neocons hadden geen aanslag nodig om de invasie in Irak aan hun bevolking te verkopen.

De war on terror heeft er wel voor gezorgd dat landen zoals Israel, Rusland, Turkije, Sudan etc... de repressie in hun conflictgebieden konden opdrijven.
Met al het 9/11 conspiracy gedoe wordt de aandacht afgeleid van de ECHTE samenzweringen.

Zo had ik het nog niet bekeken. Als ik van u was, zou ik hier een aparte draad over openen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be