![]() |
Bij onafhankelijkheid, waar kan u mee leven?
Indien Vlaanderen onafhankelijk (België sowieso verdwijnt) wordt, met welke opties kan u dan leven?
Meerdere mogelijkheden ... |
- Vlaanderen (inclusief Brussel) onafhankelijk
- Vlaanderen (+ Brussel) bij Nederland - Vlanedwalux of zoiets - Andere optie |
Ik snap niet waarom vlaanderen bij Nederland moet aansluiten ...
gewoon en confederatie zonder koningshuis Nederland mag best meedoen als confederatie lid. |
Citaat:
|
Een onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel is voor mij, en, naar ik mag hopen elke Vlaams-nationalist, onaanvaardbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De prijs van Brussel
Citaat:
Stel we bieden Brussel te koop aan bij Ebay. Wie gaat bieden? Brussel zelf ---> snel falliet. Wallonië ---> die kunnen elkaar op den duur niet betalen. Europa ---> die hebben wel andere problemen. Kortom, Brussel is blij dat ze voor een zacht prijsje door Vlaanderen geadopteerd worden. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb andere optie gestemd.
Aangezien ik niet akkoord ga met Vlaamse onafhankelijkheid, ga ik niet kiezen voor post-onafhankelijkheidscenario's |
Citaat:
|
Eén unitair België en daarmee uit.
|
Citaat:
Als het Joegoslavische voorbeeld gevolgd wordt, dan wil dat zeggen: Vlaanderen, Wallonië en Brussel. |
Citaat:
|
Andere, nl. dat iedereen zijn goesting doet
|
Citaat:
Begin maar eerst met jouw clubje bij elkaar te houden. Daar zal je al werk genoeg aan hebben. |
Ik mocht niet stemmen van het forum, boehoehoe :cry:
Bij voorkeur, als ik mag kiezen: Vlaanderen + Brussel. Al ben ik het wel eens met Geert C: het is aan Brussel zelf om te kiezen waar het naartoe wil. Frans-Vlaanderen mag er ook bijkomen van mij en Waals-Brabant ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be