![]() |
Telecom uitgevallen?
IS telecommunicatie uitgevallen voor de anti-oorlog bestrijders op dit forum?
Mogen landen zich nu toch moeien met zaken in andere landen? Mogen landen nu toch andere landen binnenvallen? Niemand gezien dat Turkije Irak is binnengevallen? Ochja, sorry had ik te laat opgemerkt, het zijn geen amerikanen. Laat maar zitten, niet belangrijk. |
Ge kunt dat niet bewijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele reactie, niemand van de anti-oorlogsbrigade reageerd. Hylarisch!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
blijkbaar lezen hier sommige mensen geen kranten...
|
Citaat:
Dacht dat de Turken echt hun bevolking zonder telecommunicatie hadden gezet tijdens de invasie. |
Mensen hebben gelijk dat ze hier niet op reageren, dit zijn leugens om mensen hun aandacht af te leiden van de echte belangrijke zaken.
9/11 was een inside job! |
Citaat:
|
Er is toch berichtgeving geweest over die aanval? Van Turken die zeggen dat ze zijn binnengevallen en ook van Koerden die zich afvroegen waar die Turken dan wel waren.
|
Citaat:
Blijkbaar heb ook jij niets tegen het binnenvallen van landen. Ik wist het wel. |
Citaat:
9/11 was geen inside job! |
We wensen het Turkse Leger hierbij nog veel plezier tijdens hun winter-excursie in Irak... :lol:
|
Slapen ze hier echt ofwat?
8O Turkije is sinds verleden donderdag met 10.000 soldaten en met A-Z-wapens (luchtmachtlandingen aldaar inbegrepen) Irak binnengevallen om de Koerdische "terroristen" heel ver in Irak te vervolgen en hun kampen te vernietigen, zelfs stategische bruggen hebben ze al opgeblazen ondanks ze het niet "mochten". USA gaat natúúrlijk akkoord... (bevestiging: Condoleezza Rice persconferentie) en de rest volgt braafjes... oud media-bericht: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF23022008_078 Citaat:
http://diepresse.com/home/politik/au...ex.do?from=rss Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ben niet verwonderd dat de Koerdische zaak de laatste tijd onderbelicht is geweest op deze site... ik ben dan ook een tijdje afwezig geweest ;-)
Wat illwill zegt is compleet hypcriet en getuigt ook van stommigheid. wat hij doet is: "kijk kijk, er bestaan ook andere slechterikke buiten de VS, kijk kijk". wat hij die "anti-oorlogsbrigades" wou aanwrijven, dat is hij lekker zelf! Wat de inval betreft, mag ik jullie eraan herinneren dat dit de 25ste interventie is van Turkije in noord-Irak (pardon, zuid-Koerdistan ;-) ). Wat heeft dit Turkije opgebracht? Waarom zou het ditmaal anders zijn? Ok, de PKK gaat het zwaar te verduren krijgen, maar compleet verdwijnen zal het niet doen. Hoeveel verliezen ook, dit zal maken dat de PKK (en daarmee het koerdisch volk) er nog sterker uit zal komen. De PKK bevecht al 24 jaar de "2de sterkste" leger van de Navo. Turken zijn de eersten die voor hun "land" willen sterven. Daarbij vergeten ze dat anderen dit ook willen doen. |
Citaat:
Weet ik veel, heeft ten eerste niets met 9/11 te maken en ten tweede moet je dat aan de media zelf vragen. |
Citaat:
Waarin ben ik hypocriet? Verklaar aub. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be