![]() |
Als je iets wil weten over Helga Stevens dan kan je terecht op haar websites:
http://www.helgastevens.be/ Maarten |
Euh ja.... ik zou graag weten wanneer ze de vragen komt beantwoorden? :lol:
|
Citaat:
Maarten |
Is mevrouw Stevens al aangekomen? Of is men nog steeds "wachtende"?
|
Citaat:
Dank U! |
Sorry... daar heb ik niet op gelet. Aan de heer Dedecker heb ik geen vragen te stellen (van sport weet ik niks :lol: )
|
Citaat:
|
En misschien mag mevrouw Stevens haar website eens up-to-date brengen. Er staat nog een verwijzing naar de federale verkiezing op 18 mei vorig jaar in plaats van de toekomstige verkiezing 13 juni.
|
Hallo,ik ben nu onlin. Sorry, ik ben de hele dag aan het werk geweest en ben nu pas thuis... Ik probeer nu uit te zoeken hoe dit precies werkt.
|
Mijn website is inderdaad oud. Gezien alles nogal snel is gegaan, heb ik nog geen tijd gehad om aan de website te denken. Dat komt binnenkort in orde.
|
Och, geen probleem, uw website geeft uw partij goed weer: oud en voorbijgestreefd. :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onlangs vernam ik dat N-VA voorstellen zou doen om bijvoorbeeld doven en slechthorenden een speciaal alarm-systeem te geven waarbij ze tijdig verwittigd worden als er een brand uitbreekt. Hoe zie je dit in de praktijk?
|
Citaat:
Mevr. Stevens is blijkbaar te druk bezet om zelf te antwoorden. Al sinds twee dagen dacht ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be