![]() |
Microsoft boete?
Kan iemand mij uitleggen waarom en met welk recht de Europese commissie Microsoft zo'n boete oplegt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de EU: Ga vooral door met het geven van fikse boetes aan MS Voor MS: Ga vooral door met je gedrag want daardoor krijg je fikse boetes van de EU Voor StevenNr1: Ga vooral door met het inwrijven van deze fikse boete Gaat u allen vooral door, ik kijk toe en glimlach. |
mijn sympathie gaat naar de underdog, MSFT
het oude afgezaagde liedje, de sclerose europeanen krijgen hem niet recht, en gaan dan wat sovjet power gebruiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor meer info zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Critici...ti-trust_suits |
Wat?
msft is productief (en als het u niet aanstaat (zoals mijzelf): go elsewhere) eu = bende parasieten mijn keuze is gemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht nog op het eerste EU dictaat dat BMW een boete oplegt omdat het niet compatibel is met VW cilinders
|
het wordt tijd dat de VS de tanden eens laat zien tegen dat zootje ongeregeld uit Bruxelles
|
Citaat:
|
Ik zie de vergelijking precies niet, kan je het misschien zonder euh BMW-metafoor uitleggen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen BMW kopen en het doet er niet toe, als ik van de US was: heel de EU cinema opdoeken Bush is veel te multilateraal, ik krijg er de webbe van |
@Diamanta: Doe maar hoor, of verwijs me even door, ik ken wel iets van computers enzo
|
Citaat:
voor een student pol en soc is dat moeilijk te vatten, zo'n richtingen zouden om te beginnen al niet moeten bestaan. Wat mij betreft: op het veld werken, (qua studenten pol en soc en rechten kom ik vrij goed overeen met Mao) enfin, niet met staatssubsidies wie er zich mee bezighouden mij niet gelaten, zolang ze maar op eigen kosten leuteren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be