![]() |
Een leven zonder allochtonen ?
Wat zou er gebeuren moesten alle niet-Europese allochtonen daadwerkelijk uit België/ Europese Unie gezet worden ? Welk zouden de onmiddellijke gevolgen zijn ? Zouden we het beter of minder goed hebben ? Waarom ?
|
Ze zouden over andere dingen beginnen klagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien het ooit zover komt, zal ik bovendien ijveren voor het blijfrecht van de Chinezen, hun eten is veel te lekker. |
onze economie zou instorten, al het werk dat die doen, wie gaat dat doen?
en vooral de Amerikanen gaan nogal wat bedrijven meenemen, vrees ik. |
Als de lucht valt zijn alle vogels door,
precies alsof er ooit zoiets mogelijk zou zijn, neen, nooit, geen discussie daarover nodig dus. Eerder iets voor k&k, want onzin zoals deze draad is maatschappelijk irrelevant :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou België toch een Aards Paradijs worden, nietwaar? :roll: |
Citaat:
het varkensvlees zal onbetaalbaar worden de trams zullen terug overvol zitten de cipiers zullen niet meer staken tegen overvolle gevangenissen, de homo's zullen terug vrij rondlopen, niks dan nadelen, dus... |
Wat zijn niet Europeanen trouwens, vanaf welk jaartal moet je in Europa wonen om Europeaan te zijn? :-)
|
Ik vind dat een verontrustende gedachte Forumspook.
Waar zou ik dan nog lekker van de Chinese keuken kunnen genieten? En ook vind ik jonge Aziatische deernes leuk om zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen heerlijke kebab meer
ook geen andere heerlijk vreemd voedsel meer alleen maar blanke mensen, bah, allemaal tzelfde geen diversieteit meer, leven de diversiteit ! kzou ze wreed missen.. |
Op korte termijn: geen idee, waarschijnlijk massale opstanden
Op lange termijn: niks |
Meer veiligheid, meer werkgelegenheid, minder criminaliteit, een stijging van het BNP, ...
|
VB, politics.be en politics.info failliet
|
De enige vrouw met hoofdoek is dan de H. Maagd Maria in mijn kerststalletje naast kindje Jezus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be