Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een leven zonder allochtonen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102495)

forumspook 28 februari 2008 06:38

Een leven zonder allochtonen ?

Wat zou er gebeuren moesten alle niet-Europese allochtonen daadwerkelijk uit België/ Europese Unie gezet worden ? Welk zouden de onmiddellijke gevolgen zijn ? Zouden we het beter of minder goed hebben ? Waarom ?

Bhairav 28 februari 2008 06:39

Ze zouden over andere dingen beginnen klagen.

forumspook 28 februari 2008 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3279293)

Volgens u is de vreemdelingen-invasie onbestaand, en is dat in feite enkel een bliksemafleider voor de bevolking ? Wat dan met al die criminele allochtonen ? Die best�*�*n toch wel degelijk ?

eno2 28 februari 2008 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3279291)
Wat zou er gebeuren moesten alle niet-Europese allochtonen daadwerkelijk uit België/ Europese Unie gezet worden ? Welk zouden de onmiddellijke gevolgen zijn ? Zouden we het beter of minder goed hebben ? Waarom ?

De uitzetters zouden gek verklaard worden.

Cisalpina 28 februari 2008 11:23

Citaat:

Ik zou meegaan, want mijn partner is een niet-Europese allochtoon en komt bovendien uit een mooier en warmer land. :-)

Indien het ooit zover komt, zal ik bovendien ijveren voor het blijfrecht van de Chinezen, hun eten is veel te lekker.

vlijmscherp 28 februari 2008 11:25

onze economie zou instorten, al het werk dat die doen, wie gaat dat doen?
en vooral de Amerikanen gaan nogal wat bedrijven meenemen, vrees ik.

jamás será vencido 28 februari 2008 11:52

Als de lucht valt zijn alle vogels door,
precies alsof er ooit zoiets mogelijk zou zijn,
neen, nooit,
geen discussie daarover nodig dus.
Eerder iets voor k&k,
want onzin zoals deze draad is maatschappelijk irrelevant :-)

Bob 28 februari 2008 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3279293)

De linksen zouden dan beginnen gaan te klagen ;-)

Bob 28 februari 2008 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3279563)
onze economie zou instorten, al het werk dat die doen, wie gaat dat doen?
en vooral de Amerikanen gaan nogal wat bedrijven meenemen, vrees ik.

De europese en de aziatische allochtonen uiteraard. Deze doen het werk nu ook al grotendeels.

Bad Attila 28 februari 2008 12:12

Citaat:

aaaah, stel u voor: geen criminelen meer, geen bomaanslagen midden Brussel meer, geen onveiligheid meer, geen armoede meer, geen mensen meer die raar gekleed zijn, geen jongeren meer, geen niet-katholieken meer, geen doppers meer, geen families met-veel-kinderen meer, geen weet-ik-wat meer...

Wat zou België toch een Aards Paradijs worden, nietwaar? :roll:

driewerf 28 februari 2008 12:24

Citaat:

De schapenpopulatie zal explosief toenemen
het varkensvlees zal onbetaalbaar worden
de trams zullen terug overvol zitten
de cipiers zullen niet meer staken tegen overvolle gevangenissen,
de homo's zullen terug vrij rondlopen,

niks dan nadelen, dus...

jamás será vencido 28 februari 2008 12:31

Wat zijn niet Europeanen trouwens, vanaf welk jaartal moet je in Europa wonen om Europeaan te zijn? :-)

maddox 28 februari 2008 12:39

Ik vind dat een verontrustende gedachte Forumspook.

Waar zou ik dan nog lekker van de Chinese keuken kunnen genieten? En ook vind ik jonge Aziatische deernes leuk om zien.

Sjaax 28 februari 2008 12:40

Citaat:

Goede vraag, Spook. Je weet zelf heel goed dat zoiets onmogelijk is. Misschien helpt je eigen vraag je je hersenschimmen iets op te klaren.

-=EXCALIBUR=- 28 februari 2008 13:35

Citaat:

Dat ze eerst maar eens plaats maken in de gevangenissen door de allochtonen die er zitten weer te sturen naar het land van herkomst. Dat zal alvast het probleem van de overbevolking in de cellen oplossen. ( En misschien wel een nieuw probleem veroorzaken: leegstand :lol: )

Duvelke 28 februari 2008 13:50

geen heerlijke kebab meer
ook geen andere heerlijk vreemd voedsel meer
alleen maar blanke mensen, bah, allemaal tzelfde
geen diversieteit meer, leven de diversiteit !
kzou ze wreed missen..

An Arkos 28 februari 2008 14:16

Op korte termijn: geen idee, waarschijnlijk massale opstanden
Op lange termijn: niks

Savatage 28 februari 2008 15:23

Meer veiligheid, meer werkgelegenheid, minder criminaliteit, een stijging van het BNP, ...

filosoof 28 februari 2008 15:40

VB, politics.be en politics.info failliet

janPieter 28 februari 2008 17:20

De enige vrouw met hoofdoek is dan de H. Maagd Maria in mijn kerststalletje naast kindje Jezus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be